ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دونده استقامت ایران به خط پایان نرسید


دونده ماراتن و استقامت ایران نتوانست فینال 10 هزار متر بازی‌های یونیورسیاد را به پایان برساند.

خبرگزاری ایسنا: در رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های یونیورسیاد 2015، محمدجعفر مرادی در فینال ماده 10 هزار متر به رقابت پرداخت اما نتوانست مسابقه را به پایان برساند.

30 دونده در فینال 10 هزار متر شرکت کردند که 2 دونده از ترکیه و یک دونده از کانادا و یک دونده از ایران نتوانستند مسابقه را به پایان برسانند.

ایگور ماکسیمف از روسیه با زمان 29 دقیقه و 15 ثانیه و 30 صدم ثانیه اول شد. نیکولا سوآری از رومانی با زمان 29 دقیقه و 18 ثانیه و 71 صدم ثانیه نایب قهرمان شد و کزوک ناکاتانی از ژاپن با زمان 29 دقیقه و 19 ثانیه و 30 صدم ثانیه مقام سوم را به دست آورد.

مرادی 12 ژوئیه در ماده تخصصی خود نیمه ماراتن شرکت می‌کند. به نظر می‌رسد علت حضورش در ماده 10 هزار متر نیز کسب آمادگی بیشتر برای حضور در فینال نیمه‌ماراتن بود.


ویدیو مرتبط :
شکستن پای دونده نزدیک خط پایان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دونده دو ماراتن پیش از رسیدن به خط پایان



 

 

 

 

 

خبری ورزشی ورزش  ورزش

 

 

 

 

در یک مسابقه دو ماراتن، یک دونده هنگ کنگی که احتمال قهرمانی اش زیاد بود قبل از رسیدن به خط پایان دچار ایست قلبی شده و می میرد.

 

 

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از خبر 6 فوریه (17 بهمن) خبرگزاری فرانسه، مسئولان برگزارکننده مسابقه دو ماراتن در شهر«هنگ کنگ» چین روز گذشته از مرگ یک دونده پیش از رسیدن به خط پایان خبر دادند.

این دونده که نامی از او منتشر نشده است، تنها چند متر پیش از رسیدن به خط پایان یکباره از حال رفت و به زمین افتاد.

 

 

این دونده که به ظاهر دچار ایست قلبی شده بود به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان نتوانستند برای نجات او کاری انجام دهند.

 

 

به گفته پلیس محلی هنگ‌کنگ، در این مسابقه همچنین دو دونده دیگر در حین دویدن به زمین افتادند و حال آنان وخیم گزارش شده است.

 

 

مسئولان برگزاری این مسابقه اعلام کردند که وضعیت جوی برای دویدن مناسب بوده همچنین وضعیت هوا در شرایط سالم بوده است.

 

در شانزدهمین دور از مسابقات ماراتن هنگ‌کنگ حدود 70 هزار نفر شرکت کرده بودند..../جام نیوز