ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دومین پیروزی هندبال ایران برابر ازبکستان


تیم ملی هندبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک برابر ازبکستان به پیروزی رسید.

خبرگزاری فارس: تیم ملی هندبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک برابر ازبکستان به پیروزی رسید.

تیم ملی هندبال ایران با هدایت عرفان اسماعیلاگیچ از ساعت 17:30 امروز دوشنبه، 25 آبان ماه در دومین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به میزبانی قطر برابر ازبکستان قرار گرفت. ملی‌پوشان هندبال ایران در این مسابقه با نتیجه 33 بر 18 برابر ازبکستان پیروز شدند. نیمه اول این مسابقه با نتیجه 17 بر 8 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده حسین الموت و سمیر مرهون از بحرین بود؛ ناظرین فنی این دیدار پنگ نینگ از چین، امجد القروانی از سوریه بودند. همچنین ناظر ارشد این بازی نوبورو گوتو از ژاپن بود.

پیش از این تیم ایران در بازی نخست خود با نتیجه 39 بر 31 از سد عمان گذشته بود.

در این رقابت‌ها که تا 6 آذر ادامه دارد 11 تیم برتر آسیا در دو گروه رقابت می‌کنند. در نهایت تیم قهرمان به طور مستقیم مجوز حضور در المپیک را کسب می‌کند و تیم‌هاى دوم و سوم به مرحله نهایى انتخابى المپیک برای کسب سهمیه این بازی‌ها با تیم‌هاى دوم و سوم قاره‌هاى اروپا، آفریقا و ‌آمریکا رقابت خواهد کرد.

* گروه‌بندی مسابقات به این شرح زیر است:

گروه یک: بحرین، کره‌جنوبی، عراق، چین و استرالیا

گروه دو: ایران، عربستان، عمان، ژاپن، ازبکستان و قطر

* برنامه سایر دیدارهای تیم ایران به شرح زیر است:

ایران - ژاپن (چهارشنبه 27 آبان - ساعت: 15:30)

ایران - قطر (جمعه 29 آبان - ساعت : 9:30 )

ایران - عربستان (یکشنبه اول آذر - ساعت : 19:30)

تا کنون علاوه بر تیم هندبال برزیل، میزبان مسابقات المپیک، تیم‌های فرانسه (قهرمان جهان) و آرژانتین (قهرمان بازی‌های پان امریکن) به المپیک ریو راه یافته‌اند.


ویدیو مرتبط :
ویدیو: اولین پیروزی تیم ملی هندبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دومین پیروزی تیم ملی هندبال ایران


تیم ملی هندبال جوانان ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر کویت پیروز شد.

فارس: تیم ملی هندبال جوانان ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق شد با نتیجه 25 بر 23 بر کویت، حریف قدرتمند خود و پرافتخارترین تیم هندبال جوانان آسیا غلبه کند. در این دیدار که قضاوت آن بر عهده دو داور از ژاپن به نام‌های کیوشی هیزاکی و توموکازو ایکه بوچی بود، ملی‌پوشان ایران در نیمه نخست هم تیم برتر میدان بودند، اما به نتیجه تساوی در عدد 14 رضایت دادند.

با این پیروزی شاگردان محسن طاهری با انجام دو دیدار و 4 امتیاز به رده دوم جدول صعود کردند و با تفاضل گل کمتر پشت سر کره‌جنوبی قرار گرفتند.

بازی بعدی تیم ملی ایران روز جمعه مقابل کره‌جنوبی خواهد بود. کره‌ای‌ها امروز موفق شدند با نتیجه 30 بر 20 عراق را مغلوب کنند.