ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دومین لیونل مسی از کره می‌آید!



اخبار,اخبار ورزشی,لیونل مسی

  لی سئونگ وو، بازیکنی است که رکوردهای مسی را در لاماسیا شکسته است و در حال تبدیل به بهترین بازیکن جهان و جانشینی لیونل مسی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از دیلی میل، وقتی رونالدینیو در بارسلونا بود، لیونل مسی ظهور کرد و در نهایت شماره 10 را از رونالدینیو به ارث برد و در این تیم به بازیکن بزرگی تبدیل شد، طوری که خیلی‌ها او را بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا و لیگ اسپانیا می‌دانند. اما در صورتی که لیونل مسی به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک شود، یک بازیکن کره‌ای قرار است جای او را بگیرد.

لی سئونگ وو، مهاجم 18 ساله کره‌ای است که در آکادمی لاماسیا پرورش یافته است و یکی از جواهرات فوتبال جهان محسوب می‌شود، طوری که از هم اکنون بارسلونا روی او به عنوان مسی آینده حساب باز کرده است و قرار است به زودی وارد ترکیب بارسلونا شود.

او وقتی 13 ساله بود توانست رکورد گلزنی لیونل مسی را که در لاماسیا بود بشکند و از همان موقع نگاه‌ها را به خود خیره کرد. وو بازیکنی است که می‌تواند به کابوس حریفان تیم ملی فوتبال کره جنوبی و بارسلونا تبدیل شود. محرومیت فیفا برای بارسلونا باعث شده بود تا او نتواند زودتر از این وارد تیم اصلی شود و به همین خاطر اکنون که محرومیت بارسلونا نیز به پایان رسیده است، لی سئونگ وو می تواند بارسلونا را همراهی کند.

در سال 2011 میلادی تیم نوجوانان بارسلونا برابر کره جنوبی با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد که وو در آن دیدار عملکرد خیلی خوبی داشت و از همان بازی به بعد مسئولان استعدادیاب بارسلونا او را به خدمت گرفتند.

لی سئونگ وو که لقب "مسی آسیا" را از آن خود کرده است به عنوان ستاره‌ای آینده‌دار در سال ۲۰۱۱ راهی آکادمی بارسا شد. او در لاماسیا پله‌های ترقی را یکی یکی پیمود و حالا آماده یک جهش بزرگ است. تکنیک بالا و شیوه حرکات لی شباهت زیادی به مسی دارد البته با این تفاوت که این جواهر کره‌ای راست پاست و مسی چپ پا.

 

 اخبار ورزشی  - ایلنا 


ویدیو مرتبط :
لیونل مسی - تکنیک های مسی - لیونل مسی 2014- دانلود کلیپ جدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیونل مسی ۱۱۰ کیلویی !




لیونل مسی

 

لیونل مسی مهاجم بارسلونا اسپانیا پس از به ثمررساندن چهار گل در بازی مقابل ارسنال از سوی ارسن ونگر مربی این تیم به بازیکن پلی استیشن تشبیه شد .

اما در همین هفته عده ای از قنادهای با ذوق ایالت کاتالان در جنوب اسپانیا دست به ساخت مجسمه ای از او کردند.این مجسمه ۱۱۵ کیلویی در شهر لیدا به نمایش گذاشته شده و مسی را همراه با توپ طلایی که در اواخر سال گذشته دریافت کرد نشان می دهد .هنوز برای سرنوشت این مجمسه شکلاتی تعیین تکلیف نشده است .
خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)