ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دومین ستاره از همسرش جدا شد +عکس


پس از جدایی پر سر و صدای کریستیانو رونالدو از نامزدش روسی اش اینبار نوبت به قهرمان شهیر فرمول یک بود که چنین اتفاقی را تجربه کند.

جام نیوز: لوئیس همیلتون برترین ورزشکار اروپا و بریتانیا در سال گذشته که قهرمان فرمول یک دنیا نیز لقب گرفت از نامزد خود جدا شد. جدایی این دست از ورزشکاران از همسران و نامزدهای خود از این جهت مهم است که تجربه ثابت کرده در چنین مواقعی ورزشکار دچار افت شدید می شود. همانند آنچه که برای رونالدو اتفاق افتاد. رونالدو پس از جدایی از نامزد روسیه ای اش به شدت به هم ریخت و در دیدار اخیر تیمش از زمین مسابقه اخراج شد.

دومین ستاره از همسرش جدا شد +عکس

این جدایی برای همیلتون حتی می تواند گران تر تمام شود چرا که وی با نامزدش در برخی از زمینه های تجاری و تبلیغاتی شریک بود و اگر نامزدش سابقش نخواهد با او در یک تبلیغ حضور داشته باشد همیلتون ضرر مالی قابل توجهی را تجربه می کند. البته نکته مهم تر درباره میزان افت احتمالی همیلتون خواهد بود. همیلتون را به عنوان راننده ای می شناسند که به گواه بسیاری می تواند با عبور از تمام اسطوره های فرمول یک بدل به پرافتخارترین چهره شود. باید دید که آیا این جدایی بر روی وی تاثیر می گذارد یا اینکه فقط موقتی خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
مهمانی پر ستاره شهاب حسینی و همسرش در زعفرانیه...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستاره موسیقی پاپ و همسرش/ عکس



اخبار فرهنگی - ستاره موسیقی پاپ و همسرش/ عکس

بابک جهانبخش و همسرش

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بابک جهانبخش

 اخبار فرهنگی - ستاره ها