ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دومین خرید تابستانی آرسنال


مهاجم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر جانشین مهاجم مصدوم آرسنال می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه آرسنال در حال مذاکره برای خرید جیمی واردی، مهاجم موفق فصل قبل لسترسیتی است.

 از آنجایی که دنی ولبک به دلیل مصدومیت علاوه بر یورو 2016، بخش زیادی از نیم فصل اول فصل آینده لیگ برتر انگلیس را هم از دست داده، باشگاه آرسنال قصد دارد خلا 9 ماهه این بازیکن را با خرید ستاره فصل قبل قهرمان لیگ برتر جبران کند.

در این شرایط ونگر، سرمربی آرسنال می‌خواهد تا قبل از شروع یورو 2016 با مبلغ 20 میلیون پوند این بازیکن را بخرد تا مانع افزایش قیمت او پس از درخشش احتمالی در تورنمنت مهم تابستان امسال شود.

آرسنال در اولین اقدام خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی، ژاکای سوئیسی را با مبلغ 30 میلیون پوند از بوروسیا مونشن‌گلادباخ به خدمت گرفت.


ویدیو مرتبط :
فصل نقل و انتقالات تابستانی آرسنال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران برای دومین بار از آمریکا گندم خرید



آمریکا , صادرات گندم , فعالیت های هسته ای ایران

 

رویترز می نویسد: این اقدام در راستای ایجاد دپو بزرگ مواد غذایی برای مقابله با تحریم هاست.

براساس گزارش هفتگی صادرات وزارت کشاورزی آمریکا، این محموله 60 هزار تن بوده است.

وزارت کشاورزی آمریکا در گزارش های قبلی در همین ماه میلادی نیز اعلام کرده بود ایران پیش از این 120 هزار تن گندم از این کشور خریداری کرده بود. این گندم قبل از 31 ماه می تحویل ایران می شود.

آمریکا به بهانه فعالیت های هسته ای ایران ، تحریم های یکجانبه گسترده ای را علیه بخش های بانکی ، بازرگانی و مالی این کشور اعمال کرده است.

واشنگتن، تهران را به فعالیت های هسته ای با هدف ساخت بمب اتمی متهم می کند اتهامی که ایران آن را به شدت رد می کند. این تحریم ها، داد و ستد کالا و انتقال پول را برای ایران دشوار می کند.

شرکت های ایرانی بارها برای خرید کالا، به جای پول ، طلا یا نفت ارائه کرده اند.

وزارت خزانه داری آمریکا گفته است با وجود  تحریم ها علیه ایران ، با فروش گندم به این کشور به دلایل انسان دوستانه موافقت کرده است.../عصرایران