ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دومین باخت متوالی شاگردان جلالی


تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل ساپیا به پیروزی رسید.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سایپا در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز و با حضور حدود 100 هوادار برگزار شد.

در اوایل این دیدار مهدی مومنی در دقیقه 3 در حالیکه دروازه سایپا خالی شده بود توپ را به بیرون زد. او در دقیقه 26 هم یک موقعیت تک به تک را از دست داد. در دقیقه 28 کاوه رضایی توپی را به تیرک دروازه استقلال کوبید تا در پایان 45 دقیقه اول دو تیم به تساوی بدون گل رضایت داده باشند.

در نیمه دوم و در دقیقه 52 محمد اوسانی و 89 مهدی مومنی از روی نقطه پنالتی توانستند برای استقلال خوزستان گلزنی کنند تا در پایان استقلالی‌ها با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسند. این دومین باخت متوالی شاگردان مجید جلالی در این فصل بود.

قضاوت این دیدار برعهده شاهین حاج‌بابایی بود. وی به حمدالله ابدام و رضا کاردوست از استقلال خوزستان و مجید ایوبی و حامد فلاح‌زاده از سایپا کارت زرد نشان داد.


ویدیو مرتبط :
چهارمین باخت شاگردان کواچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دومین باخت متوالی بایرن در بوندس‌لیگا / نیوکاسل به منطقه سقوط نزدیک شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دومین باخت متوالی بایرن در بوندس‌لیگا/ پیروزی پر گل دورتموند، گلادباخ و فرانکفورت مقابل رقبا

در ادامه هفته رقابت‌های بوندس‌لیگا و در چارچوب هفته سی و دوم 5 دیدار به صورت همزمان برگزار شد که بایرن مونیخ بعد از باخت مقابل بایرن لورکوزن در هفته گذشته اینبار نتیجه را به آگسبورگ واگذار کرد.

ر ادامه هفته رقابت‌های بوندس‌لیگا و در چارچوب هفته سی و دوم 5 دیدار از ساعت 18 به صورت همزمان برگزار شد.

بایرن مونیخ که در لیگ قهرمانان اروپا باخت ناباورانه‌ای مقابل بارسا داشت در بازگشت به بوندس‌لیگا به مصاف آگسبورگ رفت و در حالی که از دقیقه 13 با اخراج په‌په رینا 10 نفره بازی را دنبال می‌کرد باخت دیگری را در بوندس لیگا تجربه کرد تا دومین باخت متوالی شاگردان گواردیولا رقم بخورد.

آگسبورگ در دقیقه 15 توسط پاول ورهاگه یک پنالتی را از دست داد.

بایرن مونیخ صفر - آگسبورگ یک
تک گل بازی را رائول مارسلو به ثمر رساند

دورتموند 2 - هرتابرلین صفر
هانوفر یک - وردربرمن یک
مونشن گلادباخ 3  - بایرلورکوزن صفر
فرانکفورت 3 - هوفن‌هایم یک
در آخرین دیدار امشب و از ساعت 21 اشتوتگارت به ماینس می رود.

در جدول بوندس‌لیگا بایرن مونیخ با 76 امتیاز قهرمانی خود را مسجل کرده است و گلادباخ، ولفسبورگ و لورکوزن تیم‌های دوم تا چهارم هستند.

 

----------------------

 

نیوکاسل به منطقه سقوط نزدیک شد/برنلی برنده جدال ته‌جدولی‌ها

هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس در حالی پیگیری شد که قهرمانی چلسی مسجل شده بود و تیم‌های ته جدولی برای بقا و فاصله گرفتن از انتهای جدول جدال نزدیک با هم داشتند.

 هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18 و 30 دقیقه در حالی پیگیری شد که قهرمانی چلسی مسجل شده بود و تیم‌های ته جدولی برای بقا و فاصله گرفتن از انتهای جدول جدال نزدیکی با هم داشتند.

از مهم‌ترین دیدار‌های امشب دو تیم ته جدولی برنلی و هال سیتی به مصاف رفتند که جدال نزدیک دو تیم با برتری برنلی خاتمه یافت

در مهم‌ترین بازیهای امروز نتایج زیر به دست آمد:

اورتون صفر - ساندرلند 2
استون ویلا صفر - وستهام صفر
هال سیتی صفر - برنلی یک
لسترسیتی 2 - ساوتهمپتون صفر
نیوکاسل یک - وست برومویچ یک
استوک‌سیتی 3 - تاتنهام صفر

از ساعت 21 کریستال پالاس در خانه به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت.

در جدول لیگ برتر جزیره چلسی که قهرمانی خود را مسجل کرده است با 83 امتیاز در صدر و من سیتی و آرسنال با 70 امتیاز در جایگاه دو م و سوم حضور دارند.

در انتهای جدول نیوکاسل با تساوی مقابل وست برومویچ 36 امتیاز ماند تا نزدیک ترین تیم به 3 تیم انتهای جدول باشد.پارک رنجرز با 27 و برنلی با 29 و هال سیتی با 34 امتیاز 3 تیم انتهای جدول هستند.

اخبار ورزشی - فارس