ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دوقلوهای جدید پرسپولیس را بشناسید



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,اخبار جدید

رابطه طارمی و مسلمان نزدیک تر شده؛
دوقلوهای جدید پرسپولیس را بشناسید

اخیرا مهاجم و ستاره پرسپولیس با شماره 77 سرخپوشان رفت و آمد بیشتری دارد و با او سر تمرین می‌آید.

به گزارش جام نیـوز، مهدی طارمی با بیشتر بازیکنان پرسپولیس رابطه خوبی دارد که احمد نوراللهی در رأس‌شان قرار داشت اما اخیرا طارمی با محسن مسلمان رفت و آمد بیشتری دارد و با او سر تمرین می‌آید.

 

طارمی که ظاهرا هنوز خودروی شخصی ندارد با بی‌ام و Z4 مشکی رنگ مسلمان به درفشی فر می‌آید و با همین خودرو به خانه‌اش در سعادت آباد برمی‌گردد.

 

دو بازیکن دیگری که با یک خودرو در محل تمرین حاضر می‌شوند کاپیتان‌های پرسپولیس هستند. علیرضا نورمحمدی و محسن بنگر که در یک برج در شهرک غرب زندگی می‌کنند در بیشتر روزها با خودروی بی‌ام و X6 به درفشی فر می‌آیند.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
‫10 تا از دوقلوهای هنرمندان مشهور هالییودی و دوقلوهای معروف‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن جدید پرسپولیس را بشناسید+عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - بازیکن جدید پرسپولیس را بشناسید+عکس

مهاجم سیرالئونی که مدنظر سرخ‌پوشان قرار گرفته قرار است با حضور در تمرینات پرسپولیس زیر نظر درخشان کار کند.

پرسپولیسی‌ها درصدد جذب یک بازیکن سیرالئونی هستند تا با خرید این بازیکن بتوانند ضعف گلزنی‌شان را پوشش دهند. قرار است این بازیکن در تمرینات پرسپولیس حاضر شود تا در صورت تائید حمید درخشان با این تیم قرارداد امضا کند.

محمد بانگورا مهاجم 25 ساله سیرالئونی که سابقه پوشیدن پیراهن سلتیک اسکاتلند را دارد گزینه سرخ‌پوشان برای حضور در پرسپولیس است.


این بازیگن سیرالئونی در سال 2011 به عنوان بازیکن کشورش انتخاب شده است.

بانگورا فوتبال خود را در تیم نوجوان کلن آلمان آغاز کرده و 5 فصل در این تیم حضور داشته، در این مدت 13 گل هم به ثمر رساند سپس به ای آی کی سوئد پیوست که در 16 بازی برای این تیم 5 گل به ثمر رساند سپس راهی سلتیک اسکاتلند شد اما در 16 بازی برای این تیم نتوانست گلی به ثمر برساند تا عملکرد ناامید‌کننده در این تیم داشته باشد سپس دوباره به فوتبال سوئد بازگشت.

بانگورا پیش از حضور در باشگاه بی‌بی‌ ترکیه بازی کرده و در 8 بازی نتوانست برای این تیم گلزنی کند.

حالا باید دید این بازیکن سیرالئونی می‌تواند ضعف سرخ‌پوشان در گلزنی را پوشش دهد یا نه.
اخبار ورزشی - فارس