ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دوستی مهر: گروه ایران، گروه مرگ است



 

 

 

دوستی مهر: گروه ایران، گروه مرگ است

 

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از برتری برابر فلسطین گروهی که ایران در آن قرار گرفته را گروه مرگ نامید.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی دوستی‌مهر پس از برتری 5 بر صفر تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران برابر فلسطین در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: فلسطین تیم بسیار خوبی بود و در نیمه اول برای ما مشکل ساز شده بود. ما توقع چنین بازی خوبی از این تیم نداشتیم، اما تیم ما هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. فلسطین 90 دقیقه دوید و ما فکرش را نمی کردیم که این تیم اینقدر دونده باشد. به نظر من این تیم بعدها حرف‌های بسیاری گفتن در آسیا خواهد داشت و حتی در روزهای آینده هم می‌تواند مقابل قطر و عراق مدعی پیروزی باشد.

دوستی ادامه داد: ایران بازی محکم و به یادماندنی انجام داد، چرا که فلسطین هم تیم قدرتمندی بود. البته به نظر من ایران زود به گل رسید و این باعث شد تا شیرازه فلسطینی‌ها از هم بپاشد.

سرمربی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه الریاضیه عراق مبنی بر اینکه وضعیت گروه را چطور می بیند، گفت: گروه یک گروه بسیار سختی است، چرا که هم قطر تیم قدرتمندی محسوب می‌شود و عراق میزبان هم در اولین بازی مقابل بنگلادش مدعی نشان داد. باز هم می‌گویم فلسطین هم می‌تواند شانس صعود از گروهش را داشته باشد. هنوز زود است درباره وضعیت گروه قضاوت کنیم. من به جرات اعلام می‌کنم که این گروه، گروه مرگ است، چرا که سابقه نداشته ما در مرحله مقدماتی برای صعود کار سختی داشته باشیم.

دوستی در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه دوری الکاس درباره اینکه فلسطین را چطور دیده است اظهار داشت: بازیکنان ما بسیار تلاش کردند و فوق العاده بودند و توانستیم تیم خوب و پر قدرت فلسطین را شکست دهیم، اما باز هم می‌گویم که فلسطین شانس صعود دارد. شماره های 24 ، 29 و 5 این تیم فراتر از آسیا نشان دادند و حتی در آینده می‌توانند لژیونر در لیگ‌های اروپایی هم شوند.


ویدیو مرتبط :
اجرای گروه موسیقی مهر و گروه کودکان نسل مهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرعه‌کشی بسکتبال قهرمانی مردان آسیا انجام شد/ ایران در گروه مرگ



قرعه‌کشی بسکتبال قهرمانی مردان آسیا,تیم ملی بسکتبال ایران

نامشخص بودن حریف سوم ایران؛

قرعه‌کشی بسکتبال قهرمانی مردان آسیا انجام شد/ ایران در گروه مرگ

تیم ملی بسکتبال ایران بر اساس قرعه‌کشی مسابقات 2013 قهرمانی مردان آسیا در گروه سوم با تیم‌های چین و کره‌جنوبی همگروه شد.

به گزارش  مهر، در حالی هنوز چهره دو تیم شرکت کننده در مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا مشخص نشده است، قرعه کشی این رقابت‌ها انجام شد. بر اساس قرعه کشی صورت گرفته که با در نظر گرفتن حضور 16 تیم انجام شده است، تیم ایران در گروه C با تیم‌های چین و کره‌جنوبی همگروه شده است. گروه‌بندی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آُسیا به شرح زیر است:

گروه A: چین تایپه، عربستان، اردن، فیلیپین

گروه B: هنگ کنگ، قطر، ژاپن، لبنان

گروه C: ایران، چین، کره‌جنوبی

گروه D: قزاقستان، هند،بحرین

علاوه بر این تیم‌ها، دو تیم دیگر نیز در مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا شرکت خواهند داشت که پس از پایان تورنمنت آسیایی جنوب شرق معرفی خواهند شد. این رقابت‌ها با حضور تیم‌های برونئی، کامبوج، اندونزی، لائوس، مالزی، میانمار، سنگاپور، تایلند و ویتنام برگزار می‌شود. فیلیپین دیگر تیم این منطقه از مسابقات بود که به دلیل برخورداری از امتیاز میزبانی، بدون حضور در رقابت‌های انتخابی وارد سهمیه آسیایی گرفت و در گروه A هم قرار گرفت.

در پایان تورنمنت آسیایی جنوب شرق، تیم اول در گروه D قرار می‌گیرد و تیم دوم نیز در گروه C با ایران، چین و کره‌جنوبی همگروه خواهد شد.

بر اساس قرعه کشی مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا، گروه C که ایران هم در آن قرار دارد سخت‌ترین گروه این رقابت‌هاست که فیبا آسیا از آن به گروه مرگ تعبیر کرده است.

مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا دهم تا نوزدهم مردادماه در مانیل فیلیپین برگزار می‎شود. سه تیم برتر این رقابت‎ها سهمیه پیکارهای جهانی را کسب می‎‌کنند./مهر