ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دوستی‌مهر: مسئولیت شکست را می‌پذیرم


سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۹ سال کشورمان پس از حذف شاگردانش از گردونه رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا مسئولیت شکست مقابل یمن را بر عهده گرفت.

خبرگزاری تسنیم: علی دوستی‌مهر پس از شکست یک بر صفر امروز (شنبه) شاگردانش مقابل یمن در گروه A مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 19 سال آسیا و حذف از گردونه رقابت‌ها گفت: سانتر از جناحین روی دروازه حریف تاکتیکی نبود که بخواهیم از همان ابتدا به دنبال اجرای آن باشیم ولی تمامی بازیکنان یمن در محوطه جریمه خود خیمه زده بودند و ما گزینه خیلی زیادی برای گشودن دروازه آنها نداشتیم.

وی در ادامه افزود: به هر حال تمامی مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم و نمی‌خواهم فرد دیگری را مورد سرزنش قرار بدهم. از مدیریت خودم در این دو بازی اخیر تیمم راضی نبودم و می‌خواهم بابتش عذرخواهی کنم.


ویدیو مرتبط :
در باره شکست، مبارزات رهایی بخش، فلسفه ملاصدرا، دوستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسئولیت شکست به سایپا را می‌پذیرم


سرمربی فولاد گفت: پس از باخت به سپاهان، بازیکنانم از لحاظ روحی لطمه خوردند و من هم نتوانستم تیمم را آماده کنم و مسئولیت این باخت را به گردن می‌گیرم.

خبرگزاری فارس: دراگان اسکوچیچ پس از شکست فولاد مقابل سایپا اظهار داشت: پس از باخت به سپاهان، بازیکنانم از لحاظ روحی لطمه خوردند و تیمم دچار مشکل شد و من هم نتوانستم تیمم را آماده کنم و مسئولیت این باخت را به گردن می‌گیرم.

وی ادامه داد: پس از شکست به سپاهان تمرکز بازیکنان فولاد بیشتر روی بازی‌های آسیایی معطوف شده و بازیکنام فکر می‌کنند لیگ را از دست داده‌اند که این موضوع نیاز دارد تا وقت بیشتری بگذارم تا آنها را هم برای لیگ و هم برای آسیا آماده کنم.

اسکوچیچ با تقدیر از نحوه بازی سایپا، تصریح کرد: جلالی و جوانانش در بازی امروز بسیار خوش درخشیدند و مستحق پیروزی بودند.

وی در مورد خریدهای فولاد در نیم فصل گفت: بر اساس نیازهایمان خرید کردیم و نمی‌توانم بگویم قاضی و مسلمان در این بازی خوب بودند یا نه اما تک تک بازیکنام آنچه را که می‌خواستم انجام ندادند اما باز هم شکست را برعهده می‌گیرم.