ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دوری قطعی 6 هفته‌ای عمران‌ زاده


عضو کادر پزشکی باشگاه استقلال از دوری ۶ هفته‌ای عمران‌زاده و ادامه درمان دیگر مدافع این تیم خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: دکتر کاوه ستوده در گفت‌وگویی درباره مصدومیت حنیف عمران‌زاده عنوان کرد: معاینات کاملی روی این بازیکن انجام شد و پس از مشورتی که با دکتر نوروزی انجام دادیم مشخص شد عمران‌زاده 6 هفته از میادین دور خواهد بود.

وی ادامه داد: دکتر نوروزی برای شرکت در دوره آموزشی علمی - ورزشی در آمریکا بسر می‌برد اما پس از مصدومیت عمران‌زاده پیگیر این موضوع بود و مشورت‌های لازم و نظر نهایی را به ما اعلام کرد.

عضو کادر پزشکی باشگاه استقلال درباره شرایط سایر بازیکنان این تیم گفت: امیرحسین صادقی از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده و به همین دلیل فعلا در تمرینات گروهی ما شرکت نمی‌کند. این مصدومیت از زمان مسابقات تیم ملی در جام جهانی 2014 همراه صادقی است. او فعلا دوره‌های درمانی را سپری می‌کند و باید دید شرایط چگونه پیش می‌رود اما باید تاکید کنم که سلامت بازیکنان بیش از هر چیز دیگری برای ما اهمیت دارد.

ستوده در پایان وضعیت سایر بازیکنان استقلال را مطلوب توصیف کرد.


ویدیو مرتبط :
دوری ۶هفته ای بیک زاده از میادین (اخبار کوتاه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمران‌زاده: مجبوریم این هفته بازی کنیم


مدافع تیم فوتبال استقلال می‌گوید با توجه به شرایطی که وجود دارد این تیم مجبور است روز جمعه بازی کند.

خبرگزاری فارس: حنیف عمران‌زاده در حاشیه این تیم درباره شرایط بازیکنان برای دیدار روز جمعه مقابل سپاهان اظهار داشت: شرایط  خوب نیست. ما در این 51، 52 روز تمرینات بدنسازی داشتیم و حدود یک هفته است که تمرینات تاکتیکی را آغاز کرده‌ایم. بازیکنان ملی‌پوش هم تازه به ما اضافه شدند.

وی افزود: باتوجه به اینکه در اردوی کیش تمرین هوازی داشتیم بدن‌ها سنگین است و دو هفته زمان می‌برد تا به شکل سابق برگردیم. با این اتفاقی که افتاد برنامه‌ریزی‌های لیگ بهم ریخت حالا نمی‌دانم چه هدفی داشتند. می‌توانستند فکر کنند ایران به فینال رفته و به آن صورت برنامه‌ریزی می‌کردند. حالا مجبوریم که روز جمعه بازی کنیم.