ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دوري 6 ماهه بكام از ميادين فوتبال



 

 

دوري 6 ماهه بكام از ميادين فوتبال

 

باشگاه ميلان اعلام كرد:

دوري 6 ماهه بكام از ميادين فوتبال

خبرگزاري فارس: براساس اعلام باشگاه آ.ث‌ميلان هافبك انگليسي اين تيم 6 ماه دور از فعاليت‌هاي ورزشي خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري فارس، سايت باشگاه ميلان پس از عمل جراحي زانوي ديويد بكام در فنلاند، نوشت: براساس اظهارات تيم پزشكي، وي براي طي كامل دوره نقاهت و كسب آمادگي به 6 ماه وقت نياز دارد.

در ادامه اعلاميه فوق عنوان شد: روز سه‌شنبه، يك روز پس از عمل جراحي تيم پزشكي معاينه دقيق از بكام به عمل آورد و مشخص شد عمل به شكلي خوب انجام گرفته و اكنون مراحل گوناگون دوره بازيابي قوا و نقاهت انجام خواهد شد.البته در دو هفته نخست وي بستري خواهد بود و قادر به فشار به پاي مصدوم خود نخواهد بود.
اين خبر در حالي منتشر شد كه برخي منابع از دوره نقاهت حداكثر 4 ماهه خبر دادند.

بكام كه يكشنبه شب در جريان بازي منجر به برد يك بر صفر ميلان از كيه‌وو از ناحيه تاندون آشيل بشدت صدمه ديد، از مدت‌ها قبل در تلاش براي كسب شرايط آمادگي كافي جهت حضور در جام جهاني 2010 بود. او كه سابقه حضور در تيم‌هاي منچستريونايتد انگليس و رئال مادريد اسپانيا را دارد، با وجود قرارداد رسمي با تيم آمريكايي لوس‌آنجلس گالاكسي، بعنوان يار قرضي به ميلان آمد تا راحت‌تر در ميدان ديد فابيو كاپلو، سرمربي تيم انگليس قرار بگيرد؛ اما بخاطر اين آسيب ديدگي بخت حضور در جام جهاني را از دست داد و بخاطر انجام عمل جراحي در روز دوشنبه در هلسينكي، فعاليت تا اوايل پاييز سال آينده را از دست داد.


ویدیو مرتبط :
تماشاگر // اتفاقات یک ماهه فوتبال در قالب طنز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرارداد حرفه‌ای فوتبال با کودک 20 ماهه! (+عکس)



اخبار ورزشی - قرارداد حرفه‌ای فوتبال با کودک 20 ماهه! (+عکس)

کودک 20 ماهه بلژیکی با امضای قراردادی به تیم رسینگ باکس‌برگ پیوست.

 استعداد‌یابی همیشه به عنوان یکی از معیار‌های یک باشگاه محسوب می‌شود. البته یک تیم بلژیکی با آینده‌نگری جالب توجه در این زمینه رکوردار شد و یک کودک 20 ماهه را رسما به عضویت خود درآورد.

باشگاه فوتبال رسینگ باکس‌برگ بلژیک اعلام کرد این باشگاه با برایس بریتس 20 ماهه برای امضای قرارداد به توافق رسید. این در حالی است که این بازیکن هنوز نمی‌تواند اسم فوتبال را به زبان بیاورد!

اخبار ,اخبار ورزشی ,قرداد فوتبال با کودک 20 ماهه

 
باشگاه رسینگ باکس‌برگ در نزدیکی خنک بلژیک از تیم‌های استعدادپروری است که هر ساله بازیکنان زیادی را در آکادمی خود پرورش می‌دهد.

سرمربی این تیم بلژیکی پس از به خدمت گرفتن این بازیکن گفت:‌ مهارت توپ او برای کودکی در سن او فوق‌العاده است.

بلژیک در سال‌های اخیر بازیکنان بزرگی را به فوتبال جهان معرفی کرده است. بازیکنانی نظیر ونسان کمپانی، ادن هازارد، کریستین بنتکه، روملو لوکاکو ، فرانک‌دی بروین و توماس فرمائلن از جمله این بازیکنان بوده‌اند. 

اخبار ورزشی - ایسنا