ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دورخیز بهداد سلیمی برای رکورد جهان


قهرمان المپیک لندن می‌گوید در اردوی چابکسر پیشرفت رکوردی داشته و رکوردهایش در بعضی وزنه‌ها تثبیت شده است.

خبرگزاری ایسنا: درباره وضعیت و روند تمرینی خود در اردوی چابکسر، اظهار کرد: نسبت به قبل از اردوی چابکسر شرایط خوبی دارم و پیشرفت رکورد داشته‌ام. رکوردهایم در بعضی از وزنه‌ها نیز تثبیت شده است، هفته‌ آینده نیز یک رکورد دیگری داریم که در آن وضعیت مشخص می‌شود.

او همچنین گفت: در کل اردوی چابکسر خیلی مفید بوده و شرایط خوبی دارد. مسئولان چابکسر نیز کمک کردند تدارکات در این اردو به نحو احسن باشد.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که از الان بر روی شکستن رکورد جهان تمرکز کرده است یا خیر؟ گفت: برای شکستن رکورد یک ضرب، دو ضرب و مجموع جهان برنامه دارم و تلاشم را در این مورد خواهم کرد، اما باید دید چه چیزی پیش می‌آید.

وی درباره این که گفته می‌شود اردوی مجارستان با توجه به مشکلات مالی فدراسیون ضروری نیست، گفت: برگزاری اردوی مجارستان به سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های فدراسیون و کادر فنی بر می‌گردد و نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم. ان‌شاءالله که مفید خواهد بود، اما شرایط شهرستان‌های مختلف ایران مشابه شرایط مجارستان است. با این حال همان طور که گفتم این موضوع به سیاست فدراسیون و کارشناسان بر می‌گردد.

قهرمان المپیک لندن با اشاره به حاشیه‌های اخیر وزنه‌برداری و تاثیر آن بر روی رده بزرگسالان، تصریح کرد: اگر نام‌های وزنه‌برداران رده بزرگسالان کنار هم گذاشته شود، تمام آنها قهرمان جهانی و المپیک و عنوان دار هستند. بنابراین به نظرم من این گونه حواشی بر روی روند تمرینی آنها تاثیری ندارد.

سلیمی درباره پیوستن خود به تیم وزنه‌برداری ذوب آهن گفت: با توجه به مدیریت آقای آذری که خود وزنه‌بردار بوده است و همیشه از وزنه‌برداری حمایت کرده، هر دو طرف خود من و باشگاه ذوب آهن ترجیح دادیم همکاری با یکدیگر داشته باشیم و ان‌شاءالله نتیجه‌ خوبی به دست آوریم.

وی افزود: باشگاه ذوب آهن همیشه در رشته‌های مختلف تیمداری کرده است و از این بابت یک باشگاه حرفه‌ای محسوب می‌شود و می‌تواند امکانات خوبی در اختیار ورزشکاران قرار دهد. از طرفی اگر شرایط طوری باشد که باشگاه‌های مختلف بیایند و به وزنه‌برداری کمک کنند، سطح قراردادها و کیفیت فنی مسابقات لیگ برتر بالاتر می‌رود، امیدوارم تیم‌های دیگر تمایل نشان دهند و در وزنه‌برداری سرمایه‌گذاری کنند.


ویدیو مرتبط :
بهداد سلیمی رکورد قهرمان جهان(رکورد دوضرب) را زد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهداد سلیمی رکورد جهان را شکست


وزنه‌بردار فوق سنگین تیم ملی وزنه‌برداری در رکوردگیری غیر رسمی رکورد جهان را شکست

خبرگزاری فارس: مراسم رکوردگیری ملی‌پوشان وزنه‌برداری اعزامی به بازی های آسیایی از ساعتی پیش در حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک آغاز شد.

در این مراسم که در تالار وزنه برداری آزادی در حال برگزاری است، بهداد سلیمی، وزنه بردار فوق سنگین ایران در حرکت پنجم خود رکورد جهان را به صورت غیر رسمی شکست.

وی رکورد جهان را از 214 به 215 ارتقا داد.