ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دوئل ایرانی ها برنده نداشت


تیم فوتبال ام صلال با حضور یک نیمه‌ای تیموریان مقابل تیم جباری و منتظری به نتیجه تساوی رضایت داد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال ام‌صلال با حضور یک نیمه‌ای تیموریان مقابل تیم جباری و منتظری به نتیجه تساوی رضایت داد.

تیم ام‌صلال قطر که در این فصل آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم‌ملی کشورمان را در ترکیب خود دارد، امروز در اولین دیدار از هفته نهم لیگ ستارگان قطر در مقابل الاهلی که در این فصل مجتبی جباری و پژمان منتظری برای آن توپ می‌زند، صف‌آرایی کرد که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک پایان رسید.

در این دیدار آندو به تازگی از اردوی تیم‌ملی به ترکیب ام‌صلال اضافه شده بود، سرمربی ترک‌تبار ام‌صلال به او نیمه اول را استراحت داد و در ابتدای نیمه دوم به جای السلیمانی وارد میدانش کرد.

همچنین در این دیدار جباری 90 کامل بازی کرد اما منتظری به خاطر مصدومیت در این دیدار حضور نداشت.

گل یاران جباری و منتظری را مشعل عبدالله در دقیقه 32 بازی به ثمر رساند و گل ام‌صلال را ساگبو در دقیقه 89 بازی زد تا این دیدار با نتیجه تساوی به پایان برسد.

الاهلی با این تساوی 13 امتیازی شد و در رده ششم ماند و یاران آندو هم 16 امتیازی شدند و با تفاضل گل بهتر موقتا به رده چهارم صعود کردند.


ویدیو مرتبط :
دربی لندن برنده نداشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پولادی و شجاعی برنده دوئل ایرانی‌ها


هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر با دوئل بازیکنان ایرانی همراه شد.

خبرگزاری فارس: هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر در حالی از ساعت 18 و 30 دقیقه آغاز شد که الشحانیه که مهرداد پولادی و مسعود شجاعی را در اختیار دارد در خانه به مصاف همبازی‌های حسینی و مجتبی جباری رفت و ام صلال در حضور پژمان منتظری در مقابل الخور قرار گرفت.

در دیگر بازی امشب العربی در حضور 90 دقیقه‌ای دژاگه به مصاف القطر رفت.

در بازی‌های امشب نتایج زیر به دست آمد:

الشحانیه  یک - الاهلی صفر

الشحانیه که پولادی و شجاعی را در ترکیب داشت در مقابل تیمی قرار گرفت که دو ایرانی یعنی جباری و سیدجلال حسینی را در اختیار دارد. در نهایت دوئل ایرانی‌های در این دیدار به سود همبازی‌های پولادی خاتمه یافت.

پولادی و جلال حسینی در این دیدار از داور کارت زرد دریافت کردند.

ام صلال 3 - الخور 3

در این دیدار پژمان منتظری 90 دقیقه در ترکیب ام صلال حضور داشت اما روز پر فروغی را سپری نکرد و 3 بار دروازه تیمش را گشوده شده دید.

العربی  2- القطر 2

در این دیدار اشکان دژاگه 90 دقیقه در زمین حضور داشت و در دقیقه 87 از داور کارت زرد دریافت کرد.