ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دهها مجروح در درگیری آرژانتینی ها با پلیس


منابع پلیس در این زمینه اعلام کردند، افراد دستگیر شده بیش از 100 نفر هستند و دست کم 30 نفر از جمله 15 پلیس مجروح شدند. خبرگزاری ایرنا: در جریان درگیری بین هواداران خشمگین تیم ملی فوتبال آرژانتین با پلیس این کشور، دست کم 100 نفر دستگیر و 30 نفر مجروح شدند.


به رغم شکست تیم ملی فوتبال آرژانتین در مقابل آلمان، هزاران تن از هواداران آرژانتینی در میدان ˈستون هرمیˈ شهر بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین تجمع کرده بودند تا مقام نایب قهرمانی تیمشان را جشن بگیرند اما آنچه که به نظر می رسید که جشنی مسالمت آمیز باشد، به درگیری بین گروهی از هواداران و پلیس انجامید.

در این خصوص گروه رادیکال مذکور، به دلیل نزدیکی گروه های پلیس به آنها شروع به پرتاب سنگ به سوی ماموران کرد که این امر پلیس را مجبور کرد تا با گاز اشک آور و آب پاش با آنها روبرو شود.

این در حالی بود که با شروع درگیری ها، بسیاری از هواداران که متشکل از خانواده های مسافری بودند که از شهرهای دیگر کشور به پایتخت آمده بودند، بلافاصله خیابان ها را ترک کردند تا درگیری ها شامل آنها نشود.

منابع پلیس در این زمینه اعلام کردند، افراد دستگیر شده بیش از 100 نفر هستند و دست کم 30 نفر از جمله 15 پلیس مجروح شدند.


ویدیو مرتبط :
یک کشته و دهها مجروح در گردباد می سی سی پی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری مسلحانه اشرار با ماموران ناجا/ 3 مامور پلیس مجروح شدند



 فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در درگیری مسلحانه بین اشرار و نیرو‌های پلیس 3 مامور مجروح شدند.

سردار رضا بنی اسدی فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران انتظامی رودبار جنوب شامگاه سه شنبه در حال گشت زنی در محدوده استحفاظی این شهرستان بودند که به یک وانت بار مشکوک شده و دستور ایست دادند.

وی ادامه داد: سرنشینان وانت که سه نفر بودند بدون توجه به دستور ایست، شروع به تیراندازی با سلاح جنگی به سوی ماموران کردند که منجر به زخمی شدن سه نفر از ماموران پلیس رودبار جنوب شد.

سردار بنی اسدی ادامه داد: در ادامه درگیری ماموران انتظامی با تعقیب خودرو اشرار موفق شدند یکی از آنان را به هلاکت برسانند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با توجه به ورود اشرار به حوزه استان سیستان و بلوچستان و تاریکی هوا از ادامه تعقیب منصرف شده و اشرار متواری شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران