ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دهمین قهرمانی شاگردان «بنا» در قاره کهن


نماینده وزن ۸۵ کیلوگرم کشورمان با شکست در دیدار رده‌بندی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از کسب مدال برنز بازماند.

خبرگزاری فارس: در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا که در تایلند در حال برگزاری است و در روز دوم و پایانی این مسابقات، یوسف قادریان با شکست در دیدار رده‌بندی 85 کیلو مقابل حریف ازبک از کسب مدال برنز این وزن بازماند.

در وزن 85 کیلوگرم یوسف قادریان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم اوکی جیما از ژاپن را با نتیجه 9 بر صفر و با ضربه فنی شکست داد، اما در نیمه نهایی برابر محمدعلی شمس‌الدینوف از ازبکستان با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و به رده‌بندی رفت. قادریان در دیدار رده‌بندی با نتیجه 8 بر 2 مغلوب جین سانگ پارک از کره جنوبی شد و به مدال برنز نرسید تا تنها کشتی‌گیر ایران باشد که دست خالی مسابقات را ترک می‌کند.

پیش از این سامان عبدولی در وزن 59 کیلو مدال نقره و افشین بیابانگرد مدال طلای 71 کیلو را در روز دوم برای ایران به ارمغان آورده بودند.

بدین ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب 4 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز و کسب دهمین عنوان قهرمانی قاره کهن به کار خود در این مسابقات پایان داد.

رامین طاهری، مهدی علیاری و امیر قاسمی منجزی در اوزان 80، 98 و 130 کیلوگرم مدال‌های طلا را برای کشورمان در روز اول به ارمغان آوردند. مهدی زیدوند در 66 و پیام بویری در 75 کیلو هم سوم شدند.


ویدیو مرتبط :
نظریه قاره کهن فیلسوف ایرانی حکیم ارد بزرگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقف حذف کننده استقلال در کره/ خیز بلند شاگردان لیپی برای قهرمانی در قاره کهن



فینال لیگ قهرمانان آسیا ,اخبار ورزشی فوتبال

دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا
توقف حذف کننده استقلال در کره/ خیز بلند شاگردان لیپی برای قهرمانی در قاره کهن

شاگردان لیپی موفق شدند تیم حذف‌کننده استقلال را در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا در کره جنوبی متوقف کنند.

در دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، عصر امروز سئول در کره میزبان گوانگژو چین بود و این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

شاگردان لیپی با این تساوی بسیار امیدوار شدند تا در دیدار برگشت که دو هفته دیگر در چین برگزار خواهد شد با حمایت تماشاگران خودی به مقام قهرمانی برسند.

گل های این دیدار را اسکوده رو در دقیقه 12 و دامیانوویچ 83 برای سئول و الکسون 30 و ژائو لین 59 برای گوانگژو به ثمر رساندند./فارس