ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دنیزلی گزینه سرمربیگری بشیکتاش شد


مصطفی دنیزلی، سرمربی سابق پر‌سپولیس نامزد مربیگری تیم بشیکتاش ترکیه شد.

خبرگزاری ایسنا: روزنامه‌ "صباح" ترکیه از مصطفی دنیزلی، لوچسکیو، ارسون یانال و شنول گونش به عنوان نامزدهای مربیگری تیم بشیکتاش ترکیه نام برد.

اسلاون بیلیچ شب گذشته (یکشنبه) پس از باخت بشیکتاش برابر گالاتاسرای اعلام کرد که فصل آینده در این تیم مربیگری نخواهد کرد.

دنیزلی پس از جدایی از پر‌سپولیس که به دلیل مشکلات خانوادگی عنوان شد، تاکنون هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است.


ویدیو مرتبط :
گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۶۰ درصد هواداران بشیکتاش رای به سرمربیگری دنیزلی دادند / مدیر بشیکتاش: مذاکرات با او ادامه دارد + عکس



لیگ برتر , باشگاه بشیکتاش  , دنیزلی

 

فکرت اورمان، مدیر باشگاه بشیکتاش گفته قرار است مجددا جلسه‌ای با دنیزلی داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در حالی که سایت باشگاه پرسپولیس امروز در خبری نوشته که رویانیان و دنیزلی یکشنبه جلسه ای در تهران برگزار می کنند، سایت خبری «فاناتیک» ترکیه مجددا خبر از مذاکرات مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس با باشگاه بشیکتاش داده است. این سایت در خبری که امروز منتشر کرده، به نقل از فکرت اورمان مدیر باشگاه بشیکتاش نوشته که مذاکرات با دنیزلی ادامه دارد و او دیروز جلسه‌ای با این مربی برگزار کرده و قرار است یک جلسه دیگر هم با دنیزلی داشته باشد. «فاناتیک» همچنین نوشته که دنیزلی یکی از گزینه‌های جدی سرمربیگری در بشیکتاش است.

این سایت همچنین در مورد احتمال حضور دنیزلی در بشیکتاش یک نظرسنجی برگزار کرده است. این نظرسنجی تا به حال بیش از 25 هزار شرکت کننده داشته که 60 درصد آن‌ها موافق و 40 درصد هم مخالف سرمربیگری این مربی در بشیکتاش هستند.

 

لیگ برتر , باشگاه بشیکتاش  , دنیزلی

منبع:خبرآنلاین