ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دنیزلی:به پیشنهاد پرسپولیس فکر می کنم اما پیشنهادی به من نشده



دنیزلی:به پیشنهاد پرسپولیس فکر می کنم اما پیشنهادی به من نشده

من نتایج تیم پرسپولیس را دنبال می کنم و به بازیکنان این تیم می گویم که از یکی ، دو شکست در لیگ متاثر نشوند و برای موفقیت این تیم تلاش بیشتری انجام دهند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار ورزشی -  نام مصطفی دنیزلی پس از یک دوره ضعیف در جمع قرمزپوشان دوباره سرزبان ها افتاده است . البته این شایعه تنها در حد شایعه است و البته خود دنیزلی هم احتمالا علاقه ای به حضور مجدد در پرسپولیس ندارد.از دست ندهید

به گزارش گل ، خبرگزاری ایرنا در استانبول در مصاحبه کوتاهی با دنیزلی در این باره باوی به گفت و گو نشسته که او جواب واضحی در این باره نداده است.

دنیزلی در باره بازگشتش به تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهارداشت : تاکنون به من پیشنهادی برای هدایت تیم پرسپولیس نشده ولی پرسپولیس خانه من است و من این تیم را دوست دارم .

دنیزلی در پاسخ به این سووال که اگر از سوی مسوولان باشگاه پرسپولیس به شما بار دیگر پیشنهاد مربیگری در این تیم داده شود به تهران باز خواهید گشت ، گفت : من هیچ موقع به پیشنهاد مسوولان باشگاه پرسپولیس با نگاه منفی ننگریسته ام چرا که تیم پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است ، اگر شرایط تغییر کند و پیشنهادی از سوی این باشگاه صورت گیرد در باره آن فکر می کنم .

این مربی ترکیه ای با اشاره به اینکه پس از رفتنش از تهران همواره نتایج کسب شده از سوی تیم پرسپولیس را در رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران پی گرفته است ، افزود : من نتایج تیم پرسپولیس را دنبال می کنم و به بازیکنان این تیم می گویم که از یکی ، دو شکست در لیگ متاثر نشوند و برای موفقیت این تیم تلاش بیشتری انجام دهند.

در هرصورت همان طور که می بیند آقا مصطفی در همان موضعی است که قبلا هم بود. اگر این سئوال که آیا اساسا او گزینه خوبی برای پرسپولیس هست مطرح نباشد ، نکته مهم درباره عدم تمایل مدیران پرسپولیس در استخدام اوست. با این وصف بعید است که او را دوباره روی نیمکت پرسپولیس ببینیم./گل

 


ویدیو مرتبط :
پنالتی ملوان(رمضانی) به پرسپولیس دنیزلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دنیزلی: به پیشنهاد پرسپولیس فکر می کنم


دنیزلی بعد از اینکه مشخص شد نمی تواند به تهران برگردد و کارش را در پرسپولیس ادامه دهد، در نامه ای برای هواداران پرسپولیس نوشت: «من به پرسپولیس و هوادارانش مدیون هستم و تا وقتی که با پرسپولیس قهرمان ایران نشوم از مربیگری کنار نمی روم.»

تماشا: ناصر صادقی مترجم دنیزلی می گوید مشکلات خانوادگی سرمربی سابق پرسپولیس حل شده و او می تواند در ایران کار کند

در دو سه روز گذشته بعضی از سایت ها از تمایل مصطفی دنیزلی برای برگشتن به پرسپولیس خبر داده بودند. این خبر در روزهایی که شایعه برکناری مانوئل ژوزه مطرح می شد خیلی سروصدا کرد و در صدر اخبار پربیننده همه سایت ها قرار گرفت که نشان می دهد دنیزلی با وجود نتیجه نگرفتن در پرسپولیس هنوز مورد توجه علاقه مندان به فوتبال است.

این شایعه حتی با استقبال چند بازیکن پرسپولیس هم مواجه شد. ناصر صادقی دوست قدیمی و مترجم دنیزلی درباره صحت و سقم این خبر می گوید: «خبر تا حد زیادی درست است اما اینطور نبوده که ایشان این بحث را مطرح کنند. من و آقای دنیزلی خیلی وقت است که با هم دوست هستیم. تقریبا هر روز با ایشان تلفنی حرف می زنم. هفته گذشته در یکی از تماس هایم از ایشان پرسیدم اوضاع و احوالش چطور است؟ گفتند که شکر خدا اکثر مشکلاتم حل شده و حتی بیماری پدر همسرم هم تا حد زیادی بهبود پیدا کرده است. از او پرسیدم اگر پرسپولیس دوباره پیشنهاد بدهد به ایران برمی گردی؟ جواب داد فعلا که پیشنهادی نداده ولی اگر بدهند حتما درباره اش فکر می کنم. همه داستان همین بود.»

هفته گذشته شایعه هایی هم درباره پیشنهاد و مذاکره رویانیان با دنیزلی منتشر شده بود اما صادقی می گوید از این پیشنهاد هیچ اطلاعی ندارد: «از باشگاه پرسپولیس کسی با دنیزلی تماس نگرفته است. من به دلیل دوستی قدیمی ام با اوست که هر روز با آقا مصطفی حرف می زنم. اگر دنیزلی پیشنهادی از پرسپولیس داشت حتما به من می گفت. او از چند تیم ترکیه ای پیشنهاد داشته و دارد اما فعلا با هیچ کدام به توافق نرسیده است.»

دنیزلی بعد از اینکه مشخص شد نمی تواند به تهران برگردد و کارش را در پرسپولیس ادامه دهد، در نامه ای برای هواداران پرسپولیس نوشت: «من به پرسپولیس و هوادارانش مدیون هستم و تا وقتی که با پرسپولیس قهرمان ایران نشوم از مربیگری کنار نمی روم.» از این اتفاقات شاید بشود اینطور نتیجه گرفت که علاقه پرسپولیس و هوادارانش به دنیزلی دوطرفه است و پیرمرد ترک هنوز هم دلش در تهران است. اگر پرسپولیس و مانوئل ژوزه بخواهند به روند فعلی شان ادامه دهند شاید دوباره افندی را در تهران ببینیم.