ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دنیا برای استقلالی ها به آخر نرسیده است


سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت: توپالیدیس برای شرکت در مراسم خاکسپاری مادرش راهی آلمان شد و به ما گفته‌اند فردا (سه‌شنبه) بر می‌گردد.

تسنیم: سعید رمضانی در مورد سفر توپالیدیس به آلمان و اینکه گفته می‌شود او دیگر به ایران باز نخواهد گشت، گفت: توپالیدیس برای شرکت در مراسم خاکسپاری مادرش راهی آلمان شد و طبق آنچه به ما اعلام شده، او  فردا (سه‌شنبه) به ایران باز خواهد گشت.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود توپالیدیس به علت عدم دریافت مطالباتش از راه‌آهن دیگر حاضر به کار کردن در این تیم نیست، یادآور شد: تا آنجا که من مطلع هستم او بخشی از مطالباتش را از باشگاه دریافت کرده و بقیه طلبش را هم بعدا از باشگاه می‌گیرد.

سرپرست تیم راه‌آهن درباره اوضاع نابسامان این تیم در جدول رقابت‌های لیگ برتر، خاطرنشان کرد: حقیقت این است که در بازی‌ها عملکرد خوبی داریم اما نمی‌توانیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم. با این حال هنوز این فرصت را داریم که با پیروزی در دیدار‌های آینده شانس خود را برای بقا در لیگ بالا ببریم.

رمضانی در واکنش به این موضوع که به نظر می‌آید تغییرات در راه‌آهن نتیجه نداد، عنوان کرد: مربی خارجی زمان می‌خواهد تا با شرایط جدید آشنا شود و باید به وی زمان داد. در این هفته‌ها هم ما تا حدی بدشانس بوده‌ایم و حداقل می‌توانستیم یکی دو برد بیاوریم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود تغییرات اشتباه در کادرفنی راه‌آهن باعث بوجود آمدن چنین شرایطی در این تیم شده است گفت: در حال حاضر زمان مناسبی برای پرداختن به این موضوع نیست. آنچه مشخص است مشکلات راه‌آهن از ابتدای فصل شروع شد و ما وارث این مشکلات بودیم که همگی دست به دست هم داد تا این تیم الان در اینجای جدول باشد. واقعا جمع کردن تیم سخت بود. ما چوب اشتباهات گذشته و ابتدای فصل را می‌خوریم.

رمضانی در پایان با اشاره به شکست سنگین استقلال در دربی 82 عنوان کرد: شکست در دربی آن هم با 4 گل برای همه استقلالی‌ها دردناک بود اما مجموعه این باشگاه و هواداران بدانند که با این شکست دنیا به آخر نرسیده و این اتفاق برای هر تیمی در دنیا رخ می‌دهد. استقلال تیم بزرگی است و در آینده فرصت دارد تا این شکست را با کسب موفقیت‌های بیشتر جبران کند.


ویدیو مرتبط :
پیام شهرزاد عزیز برای استقلالی ها و همه مردم دنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با این فیلم به آخر دنیا بروید + عکس



 

با این فیلم به آخر دنیا بروید + عکس

 

خبرآنلاین: در این فیلم بازیگرانی چون نومی راپاس، چارلیز ترون، میشائل فاسبندر، گای پیرس، ادریس آلبا و لوگان مارشال-گرین بازی می‌کنند.

فیلم پیش‌درآمدی به فیلم ترسناک «بیگانه» محصول سال 1979 اسکات است، اما در خط داستانی «پرومته» خبری از شخصیت‌های مجموعه فیلم‌های «بیگانه» نیست و به گفته اسکات آغاز کار با «بیگانه» بود، اما در مرحله نگارش فیلمنامه داستانی منحصربه‌فرد و جدید خلق شد. سه دنباله «بیگانه» را به ترتیب جیمز کامرون، دیوید فینچر و ژان پیر ژونه کارگردانی کردند.

 

با این فیلم به آخر دنیا بروید + عکس

 

 

نومی راپاس و ریدلی اسکات در پشت صحنه فیلم

فیلم در دو نسخه تولید می‌شود که یکی خشن‌تر است و برای تماشاگران بزرگسال نمایش داده می‌شود. بودجه فیلم 250 میلیون دلار تخمین زده شده است.

«پرومته» داستان یک گروه تحقیقاتی است که سرنخی جدید درمورد تولد انسان بر روی زمین پیدا می‌کنند. این سرنخ آن‌ها را به تاریک‌ترین گوشه‌های جهان رهنمون می‌کند. آن‌ها در این گوشه‌های تاریک برای بقای انسان روی کره خاکی باید در نبردی خونین شرکت کنند.

 

با این فیلم به آخر دنیا بروید + عکس

 

 

جمله تبلیغاتی پوستر فیلم چنین است: «شاید جستجوی آغاز زندگی ما به انتهای دنیا ختم ‌شود.»

 

با این فیلم به آخر دنیا بروید + عکس

 

 

فیلمنامه «پرومته» را دیمن لیندلف نوشته که پیشتر در نوشتن متن سریال «لاست» همکاری داشته و فیلمنامه «کابوی‌ها و بیگانه‌ها» و «سفر ستاره‌ای» را نوشته است.

اسکات کارگردان فیلم‌های «دوئل‌کنندگان»، «بلید رانر»، «گلادیاتور»، «هانیبال» و «رابین هود» است.... / khabaronline.ir