ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دمیكلیس: تصمیم به جدایی از بایرن گرفته‌ام



 

 

دمیكلیس: تصمیم به جدایی از بایرن گرفته‌ام

مدافع آرژانتینی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: تصمیم به جدایی از تیمم گرفته‌ام.

مارتین دمیکلیس اظهار داشت: دوست نداشتم شرایطی مثل الان پیش بیاید؛ ولی چاره‌ای جز این ندارم. تصمیمم را برای ترک بایرن گرفته‌ام.

این مدافع 29 ساله که از 7 سال قبل تا کنون در خدمت سرخ‌پوشان است و برای این تیم 168 بازی کرده، پس از اختلافات اخیر با لویی فان‌خال، سرمربی هلندی تیم برای انتقال به تیمی دیگر تصمیم‌گیری کرد.

این بازیکن که در جام‌جهانی آفریقای‌جنوبی تیم کشورش را همراهی کرد، گفت: دوست ندارم از مشکلات پیش‌آمده حرفی به میان بکشم. متاسفانه شرایطی پیش آمد که کار را به اینجا رساند که من و بایرن بخواهیم از هم جدا شویم.


ویدیو مرتبط :
‫تصمیم دارم رابطه‌ام را ظرف یکی دو روز آینده تمام کنم ولی می‌ترسم عجولانه تصمیم گرفته باشم‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گام قطعی برای جدایی بلند مدت بنا از کشتی فرنگی/ رسول خادم: بنا هم برگردد شورای عالی مشاوران تصمیم سازند!



محمد بنا,کشتی فرنگی,اخبار ورزشی

گام قطعی برای جدایی بلند مدت بنا از کشتی فرنگی/ رسول خادم: بنا هم برگردد شورای عالی مشاوران تصمیم سازند!

رسول خادم با اعلام رسمی آغاز فعالیت شوای عالی کشتی فرنگی ، گامی بلند برای قطعیت بخشیدن به جدایی بلندمدت محمد بنا از این رشته موفق د المپیک را برداشت؛«با اعتقاد به ضرورت تسلط "خرد جمعی" در فرآیند تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با امور فنی کشتی، گروه مشاوران فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی ایران که به عنوان "شورای فنی کشتی فرنگی" در حوزه مدیریت تیم‌های ملی کشتی فعالیت می‌کنند، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در امور فنی کشتی فرنگی در حوزه مدیریت تیم‌های ملی کشتی ایران خواهند بود.این شورا که متشکل از جمعی از پیشکسوتان و بزرگان کشتی فرنگی است، در حوزه‌ تیم‌های ملی کشتی فرنگی در تمامی سطوح سنی، کارکردی «هدایتی‌ - نظارتی» دارد. 

شورای فنی در همین زمان اندک از آغاز فعالیت خود نیز، از راه بررسی پیش‌نویس «فرآیند انتخاب تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشور» و نیز بازنگری مجدد در برنامه‌های فنی سال 1392 تیم‌های ملی کشتی فرنگی در رده‌های سنی مختلف دیدگاه‌های فنی و کارشناسی خود را در پیشبرد مأموریت‌های مورد انتظار از کشتی فرنگی دنبال کرده است.حوزه مدیریت تیم‌های ملی کشتی در تلاش است که با دعوت از برخی از بزرگان و صاحب‌نظران کشتی فرنگی از طریق استفاده از سلیقه‌ها و نظرات فنی گوناگون بر قابلیت‌های تخصصی شورای مذکور بیفزاید.»

خادم در پاسخ به چگونگی فعالیت گروه مشاوران فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی ایران در صورت فعالیت مجدد محمد بنا اظهار داشت:« گروه مشاوران فنی به عنوان "شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشور" در صورت حضور مجدد محمد بنا و یا سایر مربیان ارزنده کشور نیز به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در کشتی فرنگی محسوب شده و با جدیت در حوزه مدیریت تیم‌های ملی کشتی کشور در تمامی رده‌های سنی فعالیت خود را دنبال خواهد کرد.»/ایسنا