ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دل پیرو: مسی عشق و میراث فوتبال است


اسطوره فوتبال ایتالیا در اردوی بانو پیر در آستانه دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بارسلونا و یوونتوس گفت: بدون تردید مسی عشق، شور و هیجان، جادو و میراث فوتبال است.

خبرگزاری فارس: اسطوره فوتبال ایتالیا در اردوی بانو پیر در آستانه دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بارسلونا و یوونتوس گفت: بدون تردید مسی عشق، شور و هیجان، جادو و میراث فوتبال است.

آلکس دل پیرو بازیکن پیشین تیم فوتبال یوونتوس پیش بینی قهرمانی تیمش را دارد و می گوید: یووه قهرمان می‌شود اما خیلی سخت!

دل پیرو درباره بازی دو تیم بارسلونا و یوونتوس گفت: مهم، مهار مسی است و البته نباید از دیگر بازیکنان بزرگ بارسلونا غافل شویم، مسی شماره 10 تاریخ فوتبال دنیا است، او معنی فوتبال است، عشق و هیجان و شور و سحر و جادو در نام مسی خلاصه شده و این بازیکن به فوتبال جانی دوباره داده است.

دل پیرو ادامه داد: مسی، میراث فوتبال است و آنچه در فوتبال معنی دارد در کلمه و نام مسی خلاصه شده است.

جدال دو تیم بارسلونا و یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا، شنبه 16 خرداد ماه به ساعت 23:15 (به وقت تهران) برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
دل پیرو و اسطوره ای عاشق فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دل پیرو مفسر فوتبال تلویزیون شد


اسطوره فوتبال ایتالیا و بانوی‌پیر تصمیم گرفته در پایان دوران ورزشی‌اش مفسر تلویزیون شود.

خبرگزاری فارس: آلساندرو دل‌پیرو که سال‌ها برای تیم ملی کشورش معروف به آتزوری بازی کرد و همچنین اسطوره‌ای در تاریخ حیات بانوی پیر‌ (یوونتوس تورین) بود، با چالش جدیدی در زندگی خود مواجه شده است.

این چهره 40 ساله تصمیم گرفته بعد از این به عنوان مفسر فوتبال در تلویزیون فعالیت کند. از این رو وی قرار است در برنامه‌های پخش تلویزیونی شبکه اسکای، تحلیل خود را به بینندگان ارائه دهد.

وی آخرین مرتبه که به عنوان بازیکن فعالیت کرد،‌در سال گذشته و در لیگ حرفه‌ای هندوستان بود که برای تیم دینامو دهلی بازی کرد. قبل‌ از‌ آن نیز به مدت 2 سال در لیگ حرفه‌ای استرالیا فعالیت کرد.