ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دل پیرو: توتی دوران سختی را می گذراند


الساندرو دل پیرو با دلسوزی برای توتی، وضعیت او در رم را دورانی سخت خوانده است.

کاپ: کاپیتان رومی ها که به نظر نمی آید با پیشنهاد جدیدی از سوی باشگاه مواجه شود پس از 753 بازی با پیراهن رم، این تیم را ترک خواهد کرد. این موقعیت به وضعیت روزهای آخر دل پیرو در یوونتوس شبیه است. او نیز در سال 2012 پس از 19 فصل حضور در تورین به سیدنی پیوست. اسطوره یوونتوس در مورد وضعیت توتی می گوید: من احساس هم تیمی سابقم در ایتالیا را درک می کنم. از تجربه ای که خودم داشتم می دانم که او در شرایط سختی است. بدون توجه به نتیجه کار، فکر می کنم او از آن دسته بازیکنانی است که همیشه نام باشگاه خود را یدک می کشند.

زمانی که از دل پیرو در مورد هم تیمی سابق خود، وینچنزو مونتلا که هم اکنون هدایت سامپدوریا را بر عهده دارد پرسده شد، پاسخ داد: او هم تیمی خیلی خوبی بود. جدای از استعداد نابش، از هوش خیلی بالایی نیز برخوردار بود. اینکه او به عنوان مربی سامپدوریا انتخاب شد اصلا مرا متعجب نکرد. مربیگری شغل چالش برانگیزی است و نیاز به فکر کردن زیادی دارد. برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم مونتلا را به زودی ببینم.

در آخر زمانی که از اسطوره بیانکونری در مورد دروازبان جنوا، ماتیا پرین، که به علت آسیب دیدگی رباط صلیبی از میادین دور بود پرسده شد پاسخ داد: من واقعا برای پرین متاسف هستم، اما او هنوز خیلی جوان است و استعداد خارق العاده ای دارد. امیدوارم خیلی زود به آمادگی بازگردد، او همیشه با بازی هایش ما را غافلگیر کرده و این بار نیز این کار را خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
الکس دل پیرو و توتی . فقط بخند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال بازگشت توتی و دل پیرو به تیم ملی


سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا اعلام کرد ممکن است ستاره‌های پا به سن گذاشته را برای جام‌جهانی به تیم ملی دعوت کند.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا اعلام کرد ممکن است ستاره‌های پا به سن گذاشته را برای جام‌جهانی به تیم ملی دعوت کند.

 چزاره پرندلی اعلام کرد ممکن است به شکل غیر منتظره‌ای فرانچسکو توتی و الساندرو دل پیرو را برای جام جهانی 2014 برزیل به تیم ملی دعوت کند.

تیم ملی فوتبال ایتالیا در گروه B مقدماتی راهیابی به جام جهانی صدرنشین است. او مدتی پیش تاکید کرده تمامی فوتبالیست‌های ایتالیایی که در تمام دنیا در حال فوتبال بازی کردن هستند را مورد بررسی قرار خواهد داد تا بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کند.

دل پیرو از سال 2008 تاکنون در ترکیب آتزوری به میدان نرفته ولی فصل گذشته در ترکیب باشگاه سیدنی استرالیا در 21 بازی موفق شد 14 بار گلزنی کند.

پرندلی در این مورد به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در مارس و آوریل (فروردین و اردیبهشت) وضعیت همه بازیکنان ایتالیایی از جمله فرانچسکو توتی، آنتونیو دی ناتاله و حتی الکس دل پیرو را بررسی می‌کنم. در آن برهه زمانی نمی‌‌توانم هیچ برنامه‌ای داشته باشم، فقط می‌خواهم قوی‌ترین تیمی که می‌توانم را با خودم به جام جهانی ببرم.

وی در ادامه گفت: به دنبال بازیکنانی هستم که بتوانند موثر واقع شوند. دل پیرو هنوز هم اشتیاق زیادی برای فوتبال دارد، به همین خاطر او را نیز زیر نظر دارم.

دیدار بعدی ایتالیا در مقدماتی، راهیابی به جام جهانی در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) مقابل بلغارستان خواهد بود.