ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دل فیفا برای سوارز سوخت!



اخبار,اخبارورزشی,فیفا


اخبار ورزشی - دل فیفا برای سوارز سوخت!

 فدراسیون بین‌المللی فوتبال موافقت خود را برای کاهش بخشی از محرومیت‌های لوئیس سوارز اعلام کرد.

مهاجم تیم ملی اروگوئه پس از اینکه در جام جهانی 2014 و در حین جدال برابر ایتالیا جورجو کیه‌لینی، مدافع این تیم را گاز گرفت به مدت چهار ماه از حضور در تمامی میادین فوتبال و 9 جلسه همراهی تیم ملی کشورش محروم شد.


به دنبال صدور این حکم فدراسیون فوتبال اروگوئه به رای صادره از سوی فیفا اعتراض کرد که براین اساس فدراسیون بین‌المللی فوتبال بخشی از محرومیت‌های او را کاست.


کلودیو سولکر، سخنگوی کمیته انضباطی فیفا با اعلام این خبر گفته است: سوارز در هیچ مسابقه و یا تمرین رسمی در دنیای فوتبال نمی‌تواند حضور پیدا کند اما فیفا تصمیم گرفت تا به او اجازه حضور در تست‌های پزشکی و انتقال به سایر تیم‌ها را بدهد. این تصمیم در پی اعتراض سوارز و اروگوئه‌ای‌ها اتخاذ شده است.


فدراسیون فوتبال اروگوئه در پی اعلام این حکم بار دیگر خواستار تجدیدنظر مجدد در آن شد تا شاید دوران محرومیت سوارز هم کاهش یابد.
 اخبار ورزشی - روز نو


ویدیو مرتبط :
گل برگردون سوارز در فیفا 15

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده: به فیفا شکایت می‌کنیم/ تنها دل آن بالاسری برای استقلال می‌سوزد



شکایت فتح الله زاده از فیفا,کسر امتیاز از استقلال,مصاحبه جدید با فتح الله زاده

در واکنش به قطعی شدن کسر یک امتیاز
فتح‌الله‌زاده: به فیفا شکایت می‌کنیم/ تنها دل آن بالاسری برای استقلال می‌سوزد

مدیرعامل استقلال با انتقاد از کسر امتیاز از استقلال و فشردگی رقابت‌های لیگ می‌گوید غیرت بازیکنان و کادر فنی استقلال باعث نتایج خوب هفته‌های اخیر استقلال شده است.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، از کسر امتیاز استقلال به شدت انتقاد کرد و پیگیری این مسئله را حق باشگاه خود دانست. گفت‌وگوی ما را با مدیرعامل استقلال می‌خوانید:

* نظرتان راجع به رای استیناف چیست. گویا یک امتیاز به طور قطع از استقلال کم خواهد شد.
- این رای به هیچ وجه منصفانه نیست. اگر قرار به محرومیت است سایر تیم‌ها هم باید محروم شوند. چون تماشاگران خیلی از تیم‌ها در همان هفته‌های نخست شعارهای زیادی را خطاب به مربیان ، بازیکنان و داوران داده‌اند. از سویی ما به کمیته‌ انضباطی گفته ایم که این حکم در شرایطی صادر شده که شاید تماشاگران از وجود این قانون اطلاعی نداشته‌اند.

 

البته آنها گفته‌اند که از طریق تلویزیون و رادیو قبلا اطلاع رسانی کرده بودند، اما به این که نمی گویند اطلاع رسانی! باید ابتدا به باشگاه ابلاغ شود و سپس اقدامات لازمه صورت گیرد. به هر حال ما پیگیری‌های لازمه را انجام می‌دهیم و اگر به نتیجه‌ نرسیم به مراجع بالاتر شکایت می‌کنیم. حتی اگر به آنچه حقمان است نرسیم به فیفا هم شکایت می ‌کنیم. ما حقمان را می‌خواهیم و به هیچ وجه دست بردار نخواهیم بود.

* با وجود فشردگی دیدارها تیم‌تان دیشب بازی خوبی را ارائه داد و با سه گل راه‌آهن را شکست داد. واقعا عامل روند موفقیت‌های استقلال چیست؟
- غیرت. واقعا به خاطر غیرت کادر فنی و بازیکنان است که این تیم هم چنان پیروز می‌شود. ما در بدترین شرایط ممکن هستیم و واقعا متاسفم که حتی یک روز بازی ما را عقب نیانداختند. ما درخواست کرده بودیم آن هم از چند ماه قبل که یک روز توجه کنید و فقط یک روز بازی ما را عقب بیندزاند، اما این را از ما دریغ کرده‌اند .

 

انگار عده‌ای بسیج شده‌اند تا مانع موفقیت ما شوند. هیچ کس دلش برای ما نمی‌سوزد و تنها دل آن بالاسری است که برای استقلال می‌سوزد. تیمی که به تیم ملی خدمات ارائه می‌کند و تیم ملی از آن نفع می‌برد چرا باید آنقدر مظلوم واقع شود؟

* به هر حال خود مسئولان لیگ هم نسبت به این قضیه معترف بودند که استقلال مستحق تعویق دیدارش بوده است.
- مساله اینجاست که تمامی این سال‌ها ما نمایندگانی در آسیا داشتیم را اگر بررسی کنید، متوجه می شوید که تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا همواره دو، سه بازی عقب تر از سایر تیم‌ها هستند. فقط بلدیم بگویم که به استقلال ملی نگاه کنید.

 

انصافا درست است که ما سه روز یک بار بازی کنیم؟ متاسفانه فشار بر استقلال آوردن مد شده است. بعد هم با افتخار جوری رفتار می‌کنند که به استقلال باج نداده‌ایم، اما این باج نیست همکاری است. این درست است که با تیمی با شخصیت مثل استقلال این گونه رفتار شود؟

* قلعه‌نویی دیروز در نشست خبری از بی پولی استقلال گفته و از شرمندگی‌اش نسبت به کادر فنی صحبت کرده، آیا استقلال سالی شبیه سال گذشته را تجربه می‌کند؟
- ما قطعا راه‌حل‌هایی برای مسائل مالی داریم و نمی گذاریم تجربه سال قبل تکرار شود. در هفته‌ آینده با سرپرست وزارت ورزش و جوانان دیدار می‌کنم و چاره‌سازی می‌کنم. مجلس شورای اسلامی قبول کرده که 10 میلیارد تومان به ما بدهد، اما هنوز یک ریال هم نداده. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مشکلات حل شود و به امید خدا این گونه هم خواهد شد.

* به عنوان سوال پایانی اردوی تیم ملی هم به دلیل بی پولی لغو شد، چقدر این مساله آسیب‌زاست.
- آنقدر مشکلات داریم که به چیزهای دیگر هم نمی‌رسیم. باید برنامه بچینیم برای تایلند و هزار مشکل و دردسر دیگر. همین که مشکلات خودمان را حل کنیم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

ایسنا