ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دل بوسکه: بازی اسپانیا راضی ام نکرد


سرمربی تیم ملی اسپانیا از عملکرد مردانش در جدال دوستانه برابر رومانی راضی نیست.

کاپ: تیم ملی اسپانیا با مربیگری ویسنته دل بوسکه در دیداری دوستانه برابر رومانی تن به تساوی بدون گل داد و این تساوی از نظر این مربی جالب نیست.

مربی سابق رئال مادرید در مصاحبه با رادیو مارکا گفته:رومانی یک بازی خیلی خوب برابر ما به نمایش گذاشت و هرگز اجازه ندادند نام بزرگ تیم اسپانیا باعث ترس و توقف آنها شود.باید به مربی این تیم تبریک بگویم که تیمی خوب را آماده کرده و از بازیکنان خوبی سود می برد.در کل من از دو بازی دوستانه ای که برگزار کردیم راضی نیستم.در کل بازیکنانم نتوانستند در این دوبازی من را راضی کنند.تنها چیزی که در دیدار با رومانی راضی ام کرد عملکرد خوب سرخیو ریکو سنگربان جوان تیم بود.


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری دل بوسکه قبل از بازی اسپانیا و مقدونیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دل بوسکه بعد از شکست اسپانیا



اخبار,اخبار ورزشی,دل بوسکه

 

 اخبار ورزشی - دل بوسکه:از مردم اسپانیا عذرمی خواهم / با تیم ملی خداحافظی می کنم

دل بوسکه  گفت: دو شکست تلخ داریم و هیچ حرفی برای گفتن نیست، بد بازی کرده ایم و اشتباهات فردی در بازی ما موج می زد، هیچ بهانه ای در کار نیست، ما بد بازی کردیم و مستحق این شکستها بودیم.

وی افزود: سعی کردم از همه توان تیم استفاده کنم، تغییراتی را که در این مدت مردم و رسانه ها از من خواسته بودند تا حد توانم اعمال کردم، وجدانم راحت است چون بیش از حد توانم در خدمت فوتبال اسپانیا بوده ام اما اینجا دیگر زمان سخنرانی نیست و باید از همه مردم اسپانیا عذرخواهی کنم.
 اخبار ورزشی - نامه نیوز