ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دل‌ بوسکه و لطف ویژه به بارسلونا


از زمانیکه ویسنته دل بوسکه هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده گرفته، تعداد بازیکنانی از بارسلونا که اولین بازی ملی خود را برای لاروخا زیر نظر این مربی انجام داده اند، به مراتب بیشتر از رئال مادرید است.

ورزش سه: از زمانیکه ویسنته دل بوسکه هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده گرفته، تعداد بازیکنانی از بارسلونا که اولین بازی ملی خود را برای لاروخا زیر نظر این مربی انجام داده اند، به مراتب بیشتر از رئال مادرید است.

سال 2008 بود که دل بوسکه جانشین آراگونس در تیم ملی اسپانیا شد و از آن تاریخ تا به امروز، 11 بازیکن از بارسلونا اولین بازی ملی خود را زیر نظر وی انجام داده اند. پس از بارسلونا، بیلبائو با 8 بازیکن و اتلتیکو مادرید با 7 بازیکن قرار دارند. از این حیث سهم رئال در دوران مربیگری دل بوسکه تنها دو بازیکن بوده است.

آخرین بازیکنی از بارسلونا که با تصمیم دل بوسکه برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده، سرخی روبرتو است که پنجشنبه برابر ایتالیا یا یکشنبه برابر رومانی، اولین بازی ملی خود را انجام خواهد داد. دیگر بازیکنان بارسا که برای اولین بار با نظر دل بوسکه به تیم ملی دعوت شده و بازی کردند عبارتند از: بویان کرکیچ، پیکه، بوسکتس، پدرو، تیاگو، والدس، تیو، بارترا، دلوفئو، منیر.

از رئال تنها ناچو و کارواخال بودند که برای اولین بار به صلاحدید دل بوسکه در تیم ملی فرصت حضور پیدا کردند. راموس و ایسکو، دیگر بایکنان ملی پوش رئال، اولین بازی ملی خود را زمانی انجام دادند که برای سویا و مالاگا بازی می کردند. در این زمینه البته کم کاری باشگاه رئال مادرید در تولید بازیکنان شایسته برای حضور در تیم ملی نیز کاملا محسوس است.


ویدیو مرتبط :
حرفهای جالب دل بوسکه درباره توپ طلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دل بوسکه:تساوی مقابل مکزیک عادلانه بود



 

 

دل بوسکه:تساوی مقابل مکزیک عادلانه بود

 

دل بوسکه: تساوی مقابل مکزیک عادلانه بود

سرمربی تیم ملی اسپانیا در صحبتهایی اعلام کرد که تساوی 1-1 مقابل مکزیک، نتیجه عادلانه ای بود و بیانگر سطح کیفی بالای مسابقه و شرایط بازیکنان است.

خیلی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا در همین هفته از تعطیلات تابستانی شان بازگشته اند و بلافاصله به اردوی تیم ملی اسپانیا پیوستند.

گل اول این دیدار توسط ارناندس، و در دقایق اولیه بازی برای تیم میزبان به ثمر رسید ولی در نهایت ودر دقیقه 90 این داوید سیلوا بود که بازی رابه تساوی کشاند.

دل بوسکه در کنفرانس خبری در پایان این دیدار گفت:« تساوی نتیجه عادلانه ای بود. ما در اکثر دقایق بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم ولی نمی توانستیم رو به جلو حرکت کنیم.»

مربی سابق باشگاه رئال مادرید با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت:«  نمره بازیکنانم 10 از 10 است. ما گروه فوق العاده ای هستیم و روحیه بازیکنان بی نظیر بود.»