ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دل‌نری: یوونتوس شخصیت خوبی از خود نشان داد



 

 

 

دل‌نری: یوونتوس شخصیت خوبی از خود نشان داد

 

جیجی دل‌نری از تیمش ستایش کرده است.

یوونتوس با تساوی یک بر یک خانگی مقابل فیورنتینا، فرصتی طلایی برای کاهش فاصله با میلان در صدر جدول را از دست داد و لوییجی دل‌نری، مربی این تیم می‌گوید شروع ضعیف باعث از دست رفتن امتیازات شد: «ما هنوز داریم پیشرفت می‌کنیم.

فیورنتینا به شکلی عالی از ما پیش افتاد و ما با وجود فرصت‌های خوبی که در ابتدای بازی داشتیم نتوانستیم به گل تساوی برسیم.

من شخصیت خوبی از بازیکنانم دیدم که تا آخر جنگیدند و به نظرم پاداش تلاش خود را اواخر دیدار گرفتیم.

در هر حال، با توجه به اهدافمان دو امتیاز از دست دادیم. ما باید در دیدارهای این‌چنینی پیروز شویم و در حالی که به جدول علاقه‌ای ندارم، اما نمی‌توانیم بگذاریم رقیبان چنین فاصله آسوده‌ای با ما داشته باشند.

ما تلاش بسیاری کردیم ولی امشب، شب ما نبود. وقتی چنین حالتی پیش می‌آید چندان شکایت ندارید چون به عنوان مربی من همین را از بازیکنان می‌خواستم.»


ویدیو مرتبط :
دل پیرو، از سری بی تا قهرمانی با یوونتوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دل نری و تمجید از برد ارزشمند یووه



 

دل نری و تمجید از برد ارزشمند یووه

 

لوئیجی دل نری، مربی باتجربه یوونتوس در پایان دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل کاتانیا که با برد 1-3 بینکونری همراه بود، زمان به تمجید از توانایی های شاگردانش در تحت فشار قراردادن تیم حریف گشود

این درحالی بود که در 15 دقیقه اول بازی، تیم منطقه سیسیل،به شدت بینکونری را تحت فشار گذاشت و حملات متعددی را روی دروازه آنها انجام داد.

دل نری در پایان این دیدار به اسکای سپورت گفت:« پیروزی بسیار مهمی برای ما بود که پس از نمایش قدرتمندانه هر دو تیم از راه رسید. به جز 15 دقیقه ابتدایی بازی که کاتانیا به شدت ما را تحت فشار قرار داد، توانستیم تمام مشکلات را کنار گذاشته و به گل فوق العاده ای برسیم. نزدیک یک سال بود که کاتانیا درخانه اش شکست نخورده بود.»

مربی یووه ادامه داد:« کوالیارلا در این بازی به ما نشان داد که می تواند در زمانهایی که تیم به او نیاز دارد، گلزنی کند. راستش را بخواهید زیاد به اوضاع جدول توجهی نمی کنم.»

دل نری در بخش پایانی صحبتهایش در مورد بازار نقل و انتقاات پیش رو گفت:« بازگشت بازیکنان مصدوممان، برای ما مهم تر از حضور در بازارنقل و انتقالات است.»