ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلیل نیمکت نشینی مسی فاش شد


کادنا کوپه شب گذشته پرده از اختلاف میان لوئیس انریکه و لئو مسی برداشت.

ورزش سه: مسی شب گذشته در میان تعجب همگان، بازی مقابل سوسیداد را از روی نیمکت آغاز کرد. بسیاری بر این گمان بودند که مسی به دلیل دیر بازگشتن از تعطیلات و آماده نبودن، از سوی انریکه نیمکت نشین شده اما کادنا کوپه فاش ساخت که مدتی است که بین انریکه و مسی، اختلافاتی بوجود آمده و این مساله در اولین جلسه تمرینی بارسا در سال جدید علنی شده است.

به ادعای کادنا کوپه و به نقل از موندودپورتیوو،در بازی 5 به 5 درون تیمی در کمپ تمرینی بارسلونا، انریکه به عنوان داور، از اعلام خطا در چند صحنه روی مسی خودداری می کند که این مساله عصبانیت مسی را به دنبال داشته است.مسی پس از این اتفاق در جمعی خصوصی عنوان می کند که از استبداد انریکه در زمین تمرین و نیز در رختکن به ستوه آمده است.

انریکه در نهایت تصمیم می گیرد که از مسی در مقابل سوسیداد استفاده نکند اما پس از عقب افتادن تیمش، ناچار می شود تا فوق ستاره خود را وارد زمین کند. تعویضی که در نهایت جواب نداد.لازم به ذکر است که مسی امروز هم در تمرین بارسلونا به بهانه بیماری حاضر نشد.

تابستان آینده، تابستان بسیار مهمی در زندگی ورزشی مسی خواهد بود. چلسی، پی اس جی و منچسترسیتی، به شدت خواهان به خدمت گرفتن این نابغه آرژانتینی هستند و بروز چنین اختلافاتی درون بارسلونا، بدون شک به سود تیم های خواهان مسی خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
رونالدو و نیمکت نشینی...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انریکه دلیل نیمکت‌نشینی مسی را فاش کرد


سرمربی بارسلونا پس از برتری ۲ بریک تیمش مقابل اتلتیکومادرید درباره عدم حضور مسی از ابتدای بازی توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم: لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، برتری 2 بریک آبی و اناری‌ها مقابل اتلتیکومادرید در بازی بزرگ هفته سوم لالیگا را راضی‌کننده دانست.

او در این باره گفت: هر دو تیم پیروزی می‌خواستند. ما از ابتدا خوب بودیم، تمرکز داشتیم و نشاط ویژه‌ای از خودمان نشان دادیم. بر جریان داخل و خارج از زمین احاطه داشتیم، حتی وقتی اوضاع مطابق میل‌مان پیش نمی‌رفت. بازداشتن تیمی مانند اتلتیکومادرید از خلق موقعیت، نشان از قدرت بارسلونا داشت. بازی بزرگی را پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که در این روزهای پرفشار و سرشار از بازی‌های فشرده یکی از رقبای مستقیم را از سر راه برداشتیم، هر چند هنوز راه درازی در پیش داریم.

غیبت مسی در ترکیب اولیه به خاطر ناآمادگی ناشی از عدم تمرین مناسب با تیم به خاطر تولد دومین پسرش با این جملات از سوی سرمربی بارسلونا توجیه شد: نگران وضعیت این بازیکن کلیدی تیم بودیم و به همین دلیل در اواسط بازی او را به میدان فرستادیم. می‌دانستیم لئو خسته سفر وجا به جایی است. مایل بودیم او را برای بازی وسط هفته در لیگ‌قهرمانان آماده نگه داریم. مهم‌ترین نکته و مزیت بارسلونا، داشتن نفرات توانای بسیار زیاد است.