ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلیل نرفتن کی‌روش به کیش چه بود؟


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دلیل بیماری از سفر خود به کیش صرف نظر کرد.

خبرگزاری مهر: علی کفاشیان که صبح روز دوشنبه 3 آذر وارد کیش شد، درباره لغو سفر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی‌روش به دلیل ناراحتی کلیه سفر خود را به تعویق انداخته ولی انشاءالله تا آخر هفته حتما به کیش خواهد آمد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران همچنین علت سفر خود را به این منطقه، دعوت از سوی فدراسیون ناشنوایان به منظور حضور در مسابقات آسیا - اقیانوسیه اعلام کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: مذاکراتی با هیات فوتبال و مسئولان ورزشی منطقه در خصوص برگزاری اردوها و بازی‌های تیم ملی فوتبال در کیش خواهیم داشت. این منطقه بیشتر فضای میزبانی داشته و باید توسعه پیدا کند.

کفاشیان همچنین تاکید کرد: درحال بررسی این هستیم تا بیشتر اردوهای مورد نیاز تیم‌ها و باشگاه‌های کشور در این منطقه برگزار کنیم.

وی در خصوص جوانگرایی تیم ملی اظهار کرد: کی‌روش تمامی مسابقات لیگ را زیر نظر گرفته و در نظر دارد بازیکنان جوان را به تیم ملی دعوت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در پایان گفت: مهمترین برنامه تیم ملی ایران بعد از جام ملت‌ها این است که در مرحله نخست تیم را جوان کرده و سپس بازی تدارکاتی داشته باشیم.


ویدیو مرتبط :
دلیل اختلاف کی روش و خاکپور چیست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوال میثاقیان از کی‌روش درباره برج میلاد!/گلایه به دلیل ندیدن بازی‌های آلومینیوم



تمرین تیم ملی در غیاب 2بازیکن برگزار شد

سوال میثاقیان از کی‌روش درباره برج میلاد!/گلایه به دلیل ندیدن بازی‌های آلومینیوم

خبرگزاری فارس: در تمرین امروز تیم ملی، سرمربی آلومینیوم هرمزگان از کی‌روش انتقاد کرد که چرا بازی های تیمش در لیگ یک را تماشا نکرد.

 

 میثاقیان,اکبر میثاقیان,کی روز,اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال

 

به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکنان تیم ملی از ساعت 11 صبح امروز در کمپ تیم‌‌های ملی به تمرین پرداختند.

* 16 بازیکن در این تمرین حاضر بودند و آرش افشین و پیام صادقیان به دلیل آسیب‌دیدگی قبلی با نظر کادر فنی و پزشکی به فیزیوتراپی پرداختند و استراحت کردند.

 

* در ابتدای تمرین و پس از گرم کردن ،کی‌روش در فاصله دورتر تمرین شاگردانش را زیر نظر گرفت در این لحظات امید نمازی بازیکنان را تمرین می‌داد.

 

* تاکید به پاس‌های تک ضرب از نکاتی بود که در تمرین امروز به چشم می‌خورد.

 

* در مرحله بعدی که تحت نظارت کی‌روش برگزار شد تمرین شوت به دروازه و سانتر از جناحین در نیمه زمین در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. کی‌روش در این تمرین و تذکرات و فریادهای بلند نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

 

* اکبر میثاقیان سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان از تماشاگران تمرین تیم ملی بود. 10 تماشاگر نیز تمرین تیم ملی را از نزدیک تماشا کردند.

 

* خبرنگاران برای ورود به کمپ تیم‌های ملی بامشکل مواجه شدند. حراست کمپ اعلام کرد که باید برای ورود خبرنگاران به زمین هماهنگی لازم از طرف فدراسیون فوتبال صورت گیرد و به همین دلیل خبرنگاران پس از گذشت 10 دقیقه از تمرین مجوز ورود پیدا کردند.

 

* اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی دقایقی نظاره‌گر تمرینات شاگردان کی‌روش بودند.

 

* فوتبال درون‌گروهی بخش آخر تمرینات تیم ملی بود که تیم زرد با نتیجه 4 بر 2 تیم قرمز را شکست داد. قاسم حدادی‌فر دو بار محمد قاضی و رضا حقیقی برای تیم قرمز و قاسم دهنوی (2 بار) برای تیم زرد گل زدند.

 

* احمد کارو مربی پیشین تیم استیل‌آذین تمرین تیم ملی را نظاره و یادداشت‌برداری می‌کرد.

 

* میثاقیان در پایان تمرین به سمت کادر فنی و بازیکنان رفت و با کی‌روش به خوش و بش پرداخت. سرمربی آلومینیوم خطاب به کی‌روش گفت: اگر تیم ملی به جام ملی صعود نکند خودت را از برج میلاد پائین می‌اندازی؟ کی‌روش که تعجب کرده بود ماجرا را پرسید و میثاقیان توضیح داد زمانی که سرمربی راه‌آهن بوده گفته بود اگر این تیم سقوط کند خودش را از برج میلاد پائین می‌اندازد. میثاقیان برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد و گفت که مطمئنم این تیم به جام جهانی صعود می‌کند. وی همچنین دقایقی با سیموئز دستیار کی‌روش به صحبت پرداخت و وقتی تبریک وی را بابت صعود آلومینیوم به لیگ برتر را شنید از مربی تیم ملی گلایه کرد که چرا برای تماشای بازی‌های این تیم به ورزشگاه نیامده است.

 

*تیم ملی ساعت 11 صبح فردا آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با موزامبیک برگزار می‌کند.

این دیدار دوستانه چهارشنبه برگزار می‌شود./فارس