ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلیل ناراحتی رامین رضاییان از مهدی طارمی


مدافع راست پرسپولیس دلیل ناراحتی اش از مهدی طارمی را اعلام کرد.

خبرآنلاین: رامین رضاییان در جریان بازی پرسپولیس و استقلال اهواز از مهدی طارمی ناراحت شده بود. حالا او در مصاحبه‌ با روزنامه گل دلیل این ناراحتی را اعلام کرده است.

او گفته چون دوست دارد مهدی طارمی آقای گل شود، از گل نکردن پاسش ناراحت شده است. او همچنین گفته در صحنه‌ای که به طارمی پاس داد، موقعیت عالیشاه را ندیده، وگرنه حتما به او پاس می‌داده است.

پرسپولیس این فصل خیلی خوب بازی می‌کند، نکته مهم اما قدرت تمام‌کنندگی پایین بازیکنان این تیم است که قدر موقعیت‌های خلق شده را نمی‌دانند.


ویدیو مرتبط :
‫صحبت های سردار آمون و دلیل پاس ندادن به رامین رضاییان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل اصلی ناراحتی خبرنگاران از طارمی


دلیل اصلی ناراحتی خبرنگاران حاضر در تمرین پرسپولیس این نبوده که بهترین گلزن لیگ برتر، خود را «بزرگتر» تیم خطاب کرده است.

خبرگزاری میزان: مهدی طارمی در چند روز اخیر به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل شده است.

وی پس از امتناع از تمرین با خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد و زمانی که به او اعتراض شد چرا چنین رفتاری انجام می‌دهد، خود را «بزرگتر» تیم خطاب کرد.

مهاجم پرسپولیس چند روز بعد در جمع خبرنگاران حوزه پرسپولیس اظهار داشت هیچ گاه نگفته که بزرگ‌تر پرسپولیس است. هر چند شاهدان زیادی برای اثبات این حرف وجود دارند اما دلیل اصلی ناراحتی خبرنگاران اصلا صحبت‌های طارمی مبنی بر «بزرگتری» نبوده است.

بهترین گلزن لیگ برتر پس از خروج از سالن وزنه، وقتی با خبرنگاران روبه‌رو می‌شود از مسئولان ورزشگاه درفشی‌فر می‌خواهد «این‌ها» (خبرنگاران) را بیرون بیندازند.

این مسئله‌ای بوده که باعث ناراحتی خبرنگاران می‌شود و طارمی هنوز در هیچ محفلی به صورت رسمی از اصحاب رسانه عذرخواهی نکرده است.