ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلیل قهر علی کریمی از زبان عابدینی


امیر عابدینی گفت: اگر پست دبیرکل فدراسیون فوتبال را قبول کنم زبان انتقاد از من گرفته می‌شود.

خبرگزاری فارس: امیر عابدینی در گفت‌وگو با رادیو ورزش در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر شما تحولات اخیر فدراسیون فوتبال به دستور وزارت ورزش انجام شده یا نه، گفت: نمی‌توانم درصد واقعی را بگویم اما مطمئن هستم این تحولات تحت تاثیر وزارت ورزش و جوانان انجام شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در اسناد مالی فدراسیون فوتبال واقعا ابهام وجود دارد یا این مسائل حاشیه‌های رسانه‌ای است، اظهار داشت: به صراحت می‌گویم بله ابهام در ساختار هست و باید شکل و رفتار تغییر کند چرا که حتی ارتباطات هم مشکل دارد. در مسئله ابهامات مالی به رابطه بین شرکت‌ها می‌رسیم که در تلفیق بودجه تعریف شده است اما عمل نشد و یا شفاف‌سازی در زمینه مالیات صورت نگرفته آنهم در حالی که به راحتی می‌شد این مسائل را حل کرد که به سراغ آن نرفتیم. تقسیم پول و درآمد بین باشگاه‌ها مصوب نبوده و همچنین جابجایی پول و ارز به خاطر تحریم از نظر شکلی ایراد داشته و اینها ایراداتی است که وقتی به آن ریز می‌شویم واقعیت این است که در سطح ابهام است و به جایی برنمی‌خوریم که متوجه حیف یا میل شدن مواردی باشد. اما تخلف شکلی وجود دارد چون روند قانونی اجرا نشده و ما اینها را در گزارشی نوشته و به هیأت رئیسه تقدیم کردیم.

عابدینی اظهار داشت: البته دوستان تعجیل کردند و شب قبل از مجمع در یک مناظره کلی ریز و درشت مسائل را تعریف کردند و در مجمع هم آنها را به صورت مکتوب بین دوستان پخش کردند و این ایراد کار بود و البته قرار شد در مجمع فوق‌العاده این مسائل بررسی شود و همچنین در این دو ماه رفع ابهام صورت گیرد و در مجمع فوق‌العاده عملکرد سال 92-93 بررسی شود و همچنین رفع ابهام سال 91-92 انجام پذیرد. البته به نظر من مجمع اگر به صورت مستمر و مستقیم در کار هیأت رئیسه دخالت کند مشکلات زیادی حل می‌شود و نباید همه چیز را گردن کفاشیان بیندازیم. اگر دوستان جایگاهی را که در آن حضور دارند محل خدمت به مردم بدانند همه چیز حل می‌شود اما می‌بینیم شرایط به گونه‌ای است که در آستانه اعزام تیم ملی به جام ملت‌های آسیا علی کریمی قهر می‌کند و این مسئله رسانه‌ای می‌شود و شاید اگر مدیریت درستی انجام می‌شود این مسائل اتفاق نمی‌افتاد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به شما پیشنهاد پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال داده شده یا نه،‌گفت: اگر این مسئولیت‌ها را بپذیرم زبان انتقاد از من گرفته می‌شود. البته سن و سال من ایجاب می‌کند که اگر چیزی به فکرم می‌رسد بگویم تا مورد استفاده قرار گیرد. هر چند که در کشور ما از کنار مشاوره خیلی راحت می‌گذرند اما می‌بینیم که در دنیا اینگونه نیست.

عابدینی در پایان گفت:‌ اعتقاد  دارم جامعه فوتبال بزرگ است و 2 میلیون عضو دارد که بعد از آموزش و پرورش در رده دوم قرار دارد اما فوتبال را با آلودگی قاطی کرده‌ایم و دیدید که موضوع سربازی بازیکنان نزدیک بود فاجعه درست کند و اگر بزرگان نظام تعامل نمی‌کردند خیلی از بازیکنان مشکل داشتند اما چرا باید این بستر آلوده در فوتبال باشد؟ در حالی که در خیلی جاهای دیگر هم هست اما در فوتبال بیشتر دیده می‌شود.


ویدیو مرتبط :
آیا مهدی رحمتی هم مثل علی کریمی با علی دایی قهر است؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعجب نوری پس از افشا شدن دلیل اصلی قهر علی کریمی



اخبار,اخبار ورزشی,علی کریمی


 اخبار ورزشی  - یعنی به خاطر من خداحافظی نکرده بود؟!
تعجب نوری پس از افشا شدن دلیل اصلی قهر علی کریمی

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «من احترام فراوانی برای کریمی قائل هستم و مطمئنم دلیلی منطقی برای این کار خود داشته است.»

انتشار خبر قهر و جدایی علی کریمی از اردوی تیم ملی باعث بروز شایعات مختلفی پیرامون دلیل این اتفاق در میان اهالی فوتبال شد که یکی از این شایعات استعفای جادوگر به خاطرعدم دعوت محمد نوری بود!

 البته لحظاتی پیش از پرواز تیم ملی به مقصد استرالیا کاشف به عمل آمد که دلیل اصلی جدایی کریمی از تیم ملی مشابه نحوه کناره گیری مجید صالح قبل از جام جهانی برزیل بوده است و کی روش به او اجازه نیمکت نشینی را نمی داده است.

جالب آنکه وقتی اصل موضوع را با محمد نوری در میان گذاشتیم، کاپیتان پرسپولیس با ناباوری گفت: «یعنی علی کریمی به خاطر من اردوی تیم ملی را ترک نکرده است؟!»

نوری که به شدت تعجب کرده بود ادامه داد: «به هر حال فرقی نمی کند و من احترام فراوانی برای کریمی قائل هستم و مطمئنم دلیلی منطقی برای این کار خود داشته است.»

 اخبار ورزشی  - رادنیوز