ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلیل شادی گل کفشگری و طارمی


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که بعد از شکست مقابل النصر در عربستان شب و روز نداشته است.

خبرگزاری تسنیم: مهرداد کفشگری در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل النصر در حضور 100 هزار هوادار تیمش گفت: وضعیت ما در این شرایط چندان خوب نبود اما خدا را شکر هواداران به خوبی از ما حمایت کردند و خوشحالم که توانستیم جواب محبت‌های آنها را بدهیم و با یک گل برنده شویم.

وی که به همراه مهدی طارمی شادی گل عجیبی انجام داد، در این خصوص عنوان کرد: بعد از شکست مقابل النصردر عربستان 22 روز شب و روز نداشتم چرا که یکی از بازیکنان آنها بعد از گل چنین حرکتی انجام داده بود و در روحیه ما بسیار تاثیر گذاشت. خدا را شکر توانستیم گل بزنیم و برنده شویم که من به همراه طارمی چنین شادی گلی انجام دهیم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تجربه بازی مقابل این همه هوادار را داشته یا خیر، گفت: در بازی مقابل استقلال 60،70 هزار هوادار به ورزشگاه آمده بودند اما همه آنها پرسپولیسی نبودند. این برای اولین بار بود که مقابل 100 هزار هوادار پرسپولیسی بازی می‌کردم.


ویدیو مرتبط :
گل طارمی به صبا و شادی پس از گل همراه با هانی نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرده برداری از دلیل تقسیم شادی گل ابراهیمی با دكتر استقلال



در آغوش گرفتن دکتر ستوده پس از گلزنی امید ابراهیمی به استقلال اهواز شایعات زیادی را طی روزهای اخیر مطرح کرد.

به گزارش تابناک ، بعد از اینکه امید ابراهیمی پس از گلزنی به استقلال اهواز در آغوش دکتر ستوده رفت و شادی گلش را با هیچکس به جز وی تقسیم نکرد حرف و حدیثهای فراوانی در این مورد پیش آمد.


خیلی ها شادی ابراهیمی با پزشک تیم و نه با سرمربی، مربی، و بازیکنان استقلال را به رابطه خوب وی با قلعه نویی ربط دادند و اعتقاد داشتند ابراهیمی هنوز هم دلش با قلعه نویی است.
از سوی دیگر گفته شد کادر فنی و مسئولان باشگاه در چند مورد با ابراهیمی خوب تا نکرده و وی به همین علت خواسته تا شادی اش را با کسی تقسیم کند که به این شکل ناراحتی اش را به مسئولان و مظلومی  نشان دهد اما ماجرا چیز دیگری است.
امید ابراهیمی چندی است به دلیل بستری شدن پدرش در یکی از بیمارستان های تهران به شدت ناراحت است اما در این بین دکتر ستوده تمامی امور بیماری پدر ابراهیمی را زیر نظر گرفته و حتی وی را در بیمارستان آتیه بستری کرده است. به همین دلیل ابراهیمی نه به خاطر موارد بالا بلکه به دلیل قدردانی از زحمات پزشک استقلال برای پدرش شادی گلش را با وی تقسیم کرد.

 اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی,امید ابراهیمی

 

 اخبار  ورزشی  -  تابناک