ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلیل سفر مایکل اومانیا به ایران


یک سایت خبری کاستاریکایی از سفر «مایکل اومانیا» مدافع ملی پوش این کشور به ایران برای جدایی از پرسپولیس خبر داد.

خبرگزاری مهر: مایکل اومانیا که روز سه شنبه از کاستاریکا به ایران سفر کرد و روز چهارشنبه وارد تهران شد، سوژه یک سایت خبری در کاستاریکا شده است. این سایت در گزارشی درباره سفر اومانیا به ایران نوشت: « مایکل اومانیا روز سه شنبه برای جدایی از باشگاه پرسپولیس و پیدا کردن یک باشگاه جدید به ایران سفر کرد. اومانیا به همراه «خوزه لوئیز رودریگز» نماینده خود به ایران رفت تا با پرسپولیس به توافق برسد.»

در ادامه این گزارش آمده است: «هرچند اومانیا سال خوبی را در تیم قرمز داشت ولی دستمزدش در ماه‌های اخیر به تعویق افتاد. پرسپولیس یکی از محبوبترین باشگاه‌های ایران است ولی شرایط اقتصادی خوبی ندارد و حتی اخیرا برای حل این مشکل تصمیم به فروش آن گرفته‌اند. در هر صورت اگر اومانیا بتواند از پرسپولیس جدا شود چند پیشنهاد دیگر برای بازی در خارج از کشور دارد.»


ویدیو مرتبط :
دیدار مایکل اومانیا با جانبازان در آسایشگاه ثارالله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل لغو سفر هیات پارلمانی هلند به ایران


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت خارجه سفر هیأت پارلمانی هلند به ایران را مشروط به عدم دیدار با فتنه گران و ضد انقلاب کرد و آنها نیز از سفر به ایران منصرف شدند.

خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت خارجه سفر هیأت پارلمانی هلند به ایران را مشروط به عدم دیدار با فتنه گران و ضد انقلاب کرد و آنها نیز از سفر به ایران منصرف شدند.

ابراهیم آقامحمدی در خصوص لغو سفر هیأت پارلمانی هلندی به ایران گفت: وزارت خارجه به این هیأت پارلمانی اعلام کرده بود که در صورت سفر به ایران نباید هیچ اقدام خارج از عرف دیپلماتیک مانند دیدار با فتنه گران و ضد انقلاب ها انجام دهند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیأت پارلمانی هلندی این شرط برای حضور در ایران نپذیرفت و عملا سفرشان به ایران منتفی شد و وزارت خارجه نیز مجوز ورود آنها را صادر نکرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: انصراف هیأت پارلمانی هلندی از سفر به ایران پس از شرط وزارت خارجه نمایانگر این موضوع است که هدف اصلی هیأت های پارلمانی اروپایی از سفر به ایران دیدار با ضد انقلاب و فتنه گران است.