ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلیل تغییر محل تمرین تیم ملی از زبان نبی


سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان دلیل تغییر محل تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: مهدی محمدنبی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در سیدنی مورد وضعیت بازیکنان مصدوم تیم ملی گفت: امیرحسین صادقی مصدومیت جزیی پیدا کرد و امیدوارم آسیب‌دیدگی این بازیکن برطرف شود. همچنین هاشم بیک‌زاده که روز گذشته دستش را عمل کرد ساعت 14 به وقت محلی به کمپ تیم ملی آمد و خوشبختانه عمل دست او خوب بود.

وی ادامه داد: با توجه به جلسه‌ای که کارلوس کی‌روش با بازیکنان داشت و همچنین تمریناتی که بازیکنان پیگیری می‌کنند همه چیز تاکنون خوب بوده است.

نبی در خصوص تغییر محل تمرین تیم ملی در سیدنی گفت: روز گذشته محل تمرین ما نزدیک فرودگاه بود و هر 3 دقیقه هواپیما از آنها منطقه رد می‌شد که این مسئله آلودگی صوتی ایجاد و کار را برای مربی تیم ملی سخت کرده بود. درخواست کردیم محل تمرین ما تغییر کند که بلافاصله با تقاضای ما موافقت شد و اکنون زمین تمرین ما مناسب است.

نبی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ایران می‌تواند امکاناتی مانند کشور استرالیا برای جام ملت‌های 2019 داشته باشد، گفت: به لحاظ سخت‌افزاری مشکلات جدی نداریم و اگر مشکلی هم باشد آن را حل می‌کنیم. در بحث اقامت در هتل‌ها 4 شهر را در نظر گرفته‌ایم که هتل‌های این 4 شهر جوابگوی نیازها خواهد بود اما در مورد وضعیت زمین‌ها در صورتی که میزبانی جام ملت‌های 2019 به ایران برسد کارگروهی باید تشکیل شود تا امکانات زمین‌ها را فراهم کند.

وی عنوان کرد: اگرچه اماراتی‌ها مانند ایران کاندیدای میزبانی جام ملت‌های 2019 آسیا هستند اما آنها نیز در مسابقات جوانان به لحاظ کیفیت زمین به مشکل خورده بودند. در مجموع شرایط ما با اماراتی‌ها برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا 2019 یکسان است.


ویدیو مرتبط :
ورود بازیکنان تیم ملی به محل تمرین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل تغییر محل تمرین تیم ملی مشخص شد


برای حفظ کیفیت چمن ورزشگاه سان کورپ مسئولان AFC به تیم ملی ایران و امارات اجازه تمرین در این زمین را ندادند.

خبرگزاری فارس: قرار بود تمرین امروز تیم ملی در ورزشگاه سان کورپ که محل مسابقه فردا است برگزار شود اما با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا محل تمرین امروز تیم ملی به پری پارک منتقل شد.

با توجه به اینکه روز جمعه و شنبه دو بازی به صورت متوالی در چمن ورزشگاه سان کورپ برگزار شد به خاطر پیشگیری از خرابی زمین چمن کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه تمرین پیش از بازی در ورزشگاه اصلی را به هیچکدام از 2 تیم ایران و امارات نداد.

به جز بازی فردا قرار است یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی آسیا هم در این ورزشگاه برگزار شود.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که طب قوانین باید تمرین روز قبل از بازی به خاطر آشنایی تیم‌ها با شرایط مسابقه در ورزشگاه محل مسابقه انجام شود.

تمرین امروز به وقت محلی ساعت 18:30 آغاز خواهد شد.

نشست کارلوس کی‌روش نیز ساعت 17:45 در محل مسابقه فردا برگزار می شود.

ایران و امارات برای برگزاری آخرین بازی مرحله گروهی خود ساعت 12 و 30 دقیقه فردا به مصاف یکدیگر می‌روند.