ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلیل تغییرات دراساسنامه فدراسیون چیست؟



 

دلیل تغییرات دراساسنامه فدراسیون چیست؟

 

آقای کفاشیان تغییرات برای چه کسی است، شما یا دیگران!؟

دلیل تغییرات دراساسنامه فدراسیون چیست؟

در حالی که اذهان اهالی فوتبال و به تبع آن دلسوزان فوتبال معطوف به شهرآورد سرخابی هاست، رخداد مهمتری در فوتبال کشور در جریان است.

با توجه به تشکیل مجمع فوتبال در 28/6/90، رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال تصویب قانونی است که از این به بعد رئیس فدراسیون خودش نواب رئیس را انتخاب کند.

اساسنامه فعلی که از اساسنامه فیفا الگوبرداری شده است باعث می شود رئیس و نواب آن همگی از طریق رأی گیری انتخاب شوند که نهایتا باعث می شود که نواب رئیس فدراسیون هم افرادی از جنس فوتبال و منتخب خانواده فوتبال باشند.

در صورتیکه اگر قانون مدنظر کفاشیان تصویب گردد یک نفر همکاره فوتبال کشور می شود و در صورتی که این شخص خود محور باشد، آسیب فراوانی به بدنه فوتبال کشور وارد خواهد شد و حتی در صورت کناره گیری این شخص نیز فوتبال بلاتکلیف می شود. در حالیکه در اساسنامه فعلی با توجه به انتخاب نواب رئیس از طریق رأی مجمع، نائب رئیس در صورت کناره گیری رئیس، بعنوان رئیس فدراسیون ادامه فعالیت خواهد داد.

حال سئوال اینجاست که چرا رئیس فدراسیون که نتوانسته باعث پیشرفت فوتبال کشور بخصوص در رده ملی شود، اینک با تصویب این قانون، بدنبال عقبگرد فوتبال کشور است؟


ویدیو مرتبط :
معاملات فردایی، دلیل تغییرات نرخ ارز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش تقدیر کرد



 

 

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش تقدیر کرد

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش در رقابت‌های جام جهانی 2010 تقدیر کرد.

وین رونی یکی از بازیکنانی است که انتقادات زیادی در رقابت‌های جام جهانی 2010 متوجه او بود چرا که عده‌ای معتقد بودند این بازیکن هرگز در حد و اندازه‌های بازیکن منچستریونایتد ظاهر نشد.

کمیته فنی 16 نفره فیفا مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد را به دلیل سختکوشی، تکنیک خوب، پویا بودن و بازی تیمی به عنوان یکی از سه بازیکن انگلیسی برتر مسابقات اعلام کرد.

استیون جرارد به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن انگلستان و هافبک پرتحرک با دید خوب، دیگر انتخاب این کمیته است ضمن اینکه اشلی کول به دلیل شرکت در حرکت‌های تهاجمی به عنوان یک مدافع، سومین بازیکن انگلیسی برگزیده به حساب می آید.