ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلیل تحریم تمرین امروز استقلال چیست


تحریم تمرین امروز استقلال از سوی بازیکنان این تیم یکی از مهم‌ترین خبرهای امروز فوتبال ایران بود.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که از فردا قطار لیگ دوباره به حرکت خواهد افتاد و تلاش تیم‌ها برای رسیدن به قهرمانی از نو آغاز می شود، استقلال صدرنشین لیگ برتر با حاشیه‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند؛ حاشیه‌هایی که می‌تواند نگرانی‌ها زیادی را برای هواداران پرتعداد این تیم ایجاد کند.

امروز بازیکنان استقلال به خاطر مشکل مالی و متعهد نبودن باشگاه به قراردادهای خود تصمیم گرفتند در تمرین حاضر نشوند؛ موضوعی که با تایید بهرام افشارزاده روبه‌رو شد.

بازیکنان استقلال معتقدند سازمان لیگ وظیفه دارد سهم باشگاه‌ها از قرارداد 100 میلیارد تومانی با اسپانسر تبلیغات محیطی را بپردازد تا با پرداخت این پول، باشگاه استقلال بتواند به تعهدات خود به بازیکنان و اعضای کادر فنی وفادار بماند. این موضوع یکی از دلایل اصلی تحریم امروز تمرین استقلال است؛ موضوعی که می‌تواند شرایط را برای استقلال پس از ناکامی در فصل نقل و انتقالات زمستانی بدتر کند.


ویدیو مرتبط :
دلیل ترک ایران توسط نوکیا تحریم نبوده!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل غیبت ستاره جنجالی استقلال در تمرین؛ معامله خودرو و تمدید اجاره نامه



اخبار,اخبارورزشی  ,  استقلال

هافبک عراقی استقلال روز گذشته با اجازه از سرمربی در تمرین آبی‌پوشان حضور نداشت و این بازیکن امروز در تمرینات شرکت خواهد کرد.

 جاسم کرار در تمرین روز گذشته استقلال شرکت نکرد و این مساله شائبه‌هایی را در مورد این بازیکن ایجاد کرد اما کرار برای غیبت خود با پرویز مظلومی تماس گرفت و این موضوع را به گوش سرمربی استقلال رساند.

بهرام امیری معاون باشگاه استقلال در این باره گفت: «کرار روز گذشته برای معامله یک خودرو اقدام کرد و پس از آن برای تمدید قرارداد خانه خود به املاک رفت و به همین دلیل نتوانست به تمرین برود.»

وی افزود: «او اعلام کرد بلافاصله بعد از نهایی شدن کار تمدید قرارداد خانه خود می‌تواند به تمرین برود ولی ممکن است به ترافیک بخورد و به همین دلیل از مسئولان تیم اجازه گرفت و شما امروز می‌بینید که کرار در تمرین حضور پیدا خواهد کرد.»

 معاون باشگاه استقلال در خصوص زمان تقریبی صدور آی تی سی پروپیچ گفت: «ما بلافاصله برای این بازیکن درخواست کارت بازی کردیم که فکر می‌کنم طی دو سه روز آینده این مشکل نیز حل شود.»

 اخبار  ورزشی  -  فارس