ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلیل تاخیر پرواز پُرحاشیه تیم ملی؛حق با کی‌روش بود



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی ایران

مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس علت تاخیر کاروان تیم ملی ایران به تاشکند تشریح کرد.

سید عبدالرضا موسوی در گفت‌وگو با فارس، در مورد دلایل واقعی تأخیر پرواز هواپیمای تیم ملی ایران به تاشکند که انتقادات شدید کارلوس کی‌روش و اعضای این تیم را به همراه داشت، گفت: در آن روز ایران نبودم و من هم از این خبر مطلع شدم و بر اساس شنیده‌هایم تصمیم گرفتم و بعد هم زنگ زدم و از کی‌روش قبل از اینکه پرواز انجام شود دلجویی کرده و معذرت‌خواهی کردم. در این خصوص ناهماهنگی‌هایی در سیستم ما و فدراسیون وجود داشت.

وی ادامه داد: در این مورد هم فدراسیون مقصر بود و هم سیستم هواپیمایی زاگرس. ضمن اینکه من به تازگی به ایران بازگشته‌ام و در حال انجام بررسی‌های لازم هستم و از سیستم خواسته‌ام تا به ما گزارش لازم را بدهد. البته در این مورد هیچ کارشکنی به وجود نیامد و فقط یکسری اشتباهات و سوءتفاهم‌ها باعث شد تا این تأخیر به وجود بیاید.

موسوی با بیان اینکه این اشتباهات هم از جانب ما بود و هم از جانب فدراسیون، در مورد اینکه آیا مشکل مالی در این تأخیر تأثیرگذار بود یا خیر،‌گفت: فقط اینطور بگویم که یک «رسید» دردسرساز شد، چرا که چکی که فدراسیون داده بود سر وقت به دست سیستم مالی ما نرسید و مسئول سیستم مالی از پرسنل پرواز خواست تا جلوی پرواز را بگیرد، چون بدون دریافت رسید از دید بخش مالی شرکت، تأئیدی برای پرواز وجود نداشت. وقتی آنها پولی نگرفتند و این دستور را صادر کردند.

رئیس هیأت مدیره شرکت هواپیمایی زاگرس افزود: در واقع یک بخشی از این تقصیر بر گردن سیستم مالی ما بود و ما هم با او برخورد کردیم البته اینکه گفته می‌شود اخراج شده است، صحت ندارد چون نمی‌توان در این دوره و زمانه به این راحتی افراد را از نان خوردن انداخت. ضمن اینکه این فرد هم از ما عذرخواهی کرد.

وی تأکید کرد: قبل از پرواز با کی‌روش تماس گرفته و از او عذرخواهی کردم و دلجویی‌های لازم به عمل آمد اما اینکه گفته می‌شود او نمی‌خواست با هواپیمای داخلی پرواز کند یکسری شایعات بود و من در صحبت با او چنین برداشتی نداشتم و به من چنین چیزی نگفت ضمن اینکه او نیز از ترس خود از پرواز حرفی با من نزد. او اگر ترس داشت از اول هم نمی‌رفت. البته گویا شیطنت یکسری از دوستان رسانه‌ای نیز در این موضوع تأثیرگذار بود.

موسوی در مورد اینکه کی‌روش در زمان عصبانیت فریاد زده بود، شرم بر شما باد،تاکید کرد: در هر صورت در عصبانیت هزار تا حرف زده می‌شود اما ما با افتخار این قرارداد را با فدراسیون بستیم و 50 میلیون تومان هم تخفیف به آنها دادیم و حتی اگر خود من هم در ایران بودم اگر این مشکل اتفاق می‌افتاد می‌گفتم اگر پول نیامده اشکالی ندارد و پس از پرواز تسویه‌حساب می‌کنیم چون بحث ملی بود، اما طی یک حرکت بچه‌گانه، اشتباهاتی صورت گرفت و چون اطلاعات به بخش مالی شرکت نرسیده بود آنها جلوی پرواز را گرفتند.

وی ادامه داد: من نیز خارج از ایران بودم و بعد از اینکه ساعت 10:25 با من تماس گرفته شد و این موضوع را انتقال دادند و پرسیدند که فدراسیون با شما توافق کرده است که پولی ندهد که من گفتم خیر. به من گفتند حتی تیم ملی هنوز برای پرواز نیامده است، در حالی که اطلاعاتی که به من دادند اشتباه بود و تیم ملی پای پرواز بود. من هم نمی‌دانستم تیم ملی پذیرش شده و خبری نداشتم.

موسوی در مورد اینکه کفاشیان اعلام کرده است کی‌روش را ترسانده بودند، گفت:‌ این شایعه هم به وجود آمد و به گوش من هم رساندند به من هم گفتند که کی‌روش حاضر نیست سوار هواپیمای MD شود و یک نفر او را ترسانده است اما من خودم این موضوع را از زبان او نشنیدم.

وی تأکید کرد: شاید در این مورد شیطنت‌هایی شده باشد و این موضوع از طرف خود بازیکنان صورت گرفته باشد، در هر صورت آنها جوان هستند و هزار جور شیطنت می‌کنند و شاید این شوخی‌های آنها چنین بحثی را به وجود آورده است. ضمن اینکه من اسم این موضوع را سوءتفاهم می‌گذارم نه شیطنت.

موسوی بار دیگر تصریح کرد: این موضوعی که به وجود آمد مخلوطی از اشتباهات بود و اگر فدراسیون رسید را به موقع به سیستم مالی ما تحویل می‌داد هرگز این اتفاقات نمی‌افتاد.

وی یادآور شد: پس از اطلاعات لازم با سیستم خودمان برخورد کردم ضمن اینکه تمام سیستم زاگرس مشتاق حضور تیم ملی بود و من دستور داده بودم با عزت و احترام به خاطر پرچم ایران با ملی‌پوشان برخورد شود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس که بارها به باشگاه استقلال نیز خدمات داده است، در این مورد گفت: یکی از دلایل استقبال ما از استقلال به خاطر منافع ملی بود و این تیم باید در آسیا به کشورهای عربی می‌رفت و می‌خواستیم تا بازیکنان این تیم خسته نشوند.

وی گفت: آنقدر شهامت داشتم تا در این مورد عذرخواهی کنم و بگویم سیستم من اشتباه کرده است. البته برای بازگشت در صورتی که هواپیمای ایرباس آماده باشد با افتخار به دنبال تیم ملی خواهیم رفت و اگر بتوانم خودم نیز خواهم رفت تا به صورت حضوری از کاروان تیم ملی عذرخواهی کرده و از دلشان در بیاورم.

موسوی در پایان در مورد انتقادات بازیکنان تیم ملی نیز گفت: اینکه می‌گویند می‌خواستند تیم ملی را زمین بزنند، اینطور نیست و نه ما و نه فدراسیون و هیچ کس چنین نیتی نداشته و دروغ محض است بنده در آن روز اینقدر عصبانی شدم که حتی دستور دادم دیگر به هیچ تیم ورزشی سرویس ندهید چون می‌خواهیم خیر کنیم اما شرش گریبانمان را می‌گیرد. ما می‌خواهیم با افتخار با تیم ملی کشورمان برخورد کنیم و خواستار چنین قضایایی نیستیم.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
دلیل کنار گذاشته شدن رونالدو از ترکیب تیم ملی پرتغال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل اصلی خداحافظی مجیدی از تیم ملی



 


 دلیل اصلی خداحافظی مجیدی از تیم ملی

 

 

 مجیدی توانایی بازی در خط هافبک و حمله را دارد ولی دست سرمربی تیم ملی در این پست ها باز است و حضور ستاره های فوتبال ایران در تیم ملی شاید نیمکت نشینی مجیدی را به همراه داشت.

گل ـ فرهاد مجیدی بدون شک یکی از آماده ترین بازیکنان فوتبال ایران در یکسال اخیر بوده است به طوری که وقتی او در اردوی قبلی به تیم ملی دعوت نشد رسانه ها به شدت علیه افشین قطبی جبهه گرفتند. مجیدی اما در فهرست بعدی قطبی در بین دعوت شده قرار داشت اما ترجیح داد دعوت قطبی را رد کرده و از تیم ملی خداحافظی کند.


پس از تصمیمی که مجیدی گرفت حرف و حدیث های مختلفی درباره کناره گیری او از تیم ملی مطرح شد ولی واقعیت ماجرا این است که اصلی ترین دلیل نیامدن مجیدی به تیم ملی این بود که او به هیچ عنوان دوست نداشت در تیم قطبی تبدیل به بازیکن ذخیره شود.


مجیدی توانایی بازی در خط هافبک و حمله را دارد ولی دست سرمربی تیم ملی در این پست ها باز است و حضور ستاره های فوتبال ایران در تیم ملی شاید نیمکت نشینی مجیدی را به همراه داشت.


برای کاپیتان استقلال که در حال حاضر در بین بهترین های فوتبال ایران قرار دارد، این موضوع به هیچ عنوان خوشایند نبود که او با تیم ملی به مسابقات غرب آسیا برود و در چنین تورنمنتی تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شود. در مورد این تصمیم مجیدی تحلیل های متفاوتی وجود دارد ولی شاید او یک گام به جلو برداشته و با پیش بینی اتفاقات آینده این تصمیم را گرفته است.../گل