ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلیل بیسکویت خوردن پرسپولیسی ها مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسیولیس

سرپرست تیم فوتبال پرسیولیس دلیل خوردن بیسکویت توسط بازیکنان این تیم را اعلام کرد.

محمود خوردبین درباره صرف بیسکویت به جای شام توسط سرخپوشان پس از بازی با فولاد، ادامه داد: موضوع اصلا اینطور نبود که مطرح شد ما بعد از بازی با فولاد خوزستان با عجله خیلی زیاد فقط تلاش داشتیم به پرواز تهران برسیم تا برنامه اعضای تیم برهم نخورد به همین دلیل پس از بازی من از تیم جدا شدم و بلافاصله به فرودگاه رفتم تا تمامی کارهای پرواز را انجام بدهم و بچه ها که رسیدند یکسره از گیت عبور کنند اگر همه چیز طبق برنامه پیش می رفت و از ناحیه دیگران برای ما مشکل درست نمی شد ، به قدری زمان داشتیم که به بچه ها شام بدهیم ولی مسایلی که در کنترل ما نبود کار را به شکل دیگری پیش برد و حتی پرواز به این دلیل که اعضای تیم در فرودگاه بودند ولی به دلیل ازدحام جمعیت نمی توانستند عبور کنند، به تاخیر افتاد.

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
دلیل خنده های کفاشیان مشخص شد !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل خط خوردن آرش برهانی از فهرست استقلال مشخص شد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برهانی

در حالی که برهانی اجازه گرفته بود تا در بازه زمانی که استقلال به سوئد می رود به سفر برود و به موقع برگردد، دو روز تاخیر در بازگشت داشت و به همین دلیل پرویز مظلومی او را خط زد.

به گزارش مهر، در حالی که شهباززاده در خط حمله استقلال برای دیدار با استقلال خوزستان محروم است و یعقوب کریمی و پروپئیچ هم مدت هاست که بازی نکرده اند پرویز مظلومی آرش برهانی را هم خط زد تا این سوال بزرگ باقی بماند که چرا برهانی حتی با وجود این همه محروم و مصدوم خط خورده است.

پیگیری های خبرنگار مهر به اینجا رسید که برهانی از مظلومی اجازه سفر گرفته بود تا در زمانی که استقلال در سوئد است به سفر شخصی برود اما در بازگشت دو روز تاخیر نسبت به زمانی که اجازه گرفته بود داشت و به این ترتیب پرویز مظلومی او را ناآماده تشخیص داد و به دلیل غیبت در تمرینات وی را از لیست مسافران اهواز خط زد.

 

اخبار ورزشی - مهر