ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلیل بیرون گذاشتن نام طارمی از لیست ۱۸ نفره پرسپولیس مشخص شد/ پای مسائل انضباطی در میان است!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بیرون گذاشتن نام مهاجم ۶ گله تیم فوتبال پرسپولیس از لیست ۱۸ نفره برای بازی با ملوان به دلیل ۲ کارته بودن این بازیکن نبود بلکه به دلیل مسائل انضباطی این امر صورت گرفته است.

بیرون گذاشتن نام مهدی طارمی از لیست 18 نفره تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل ملوان در هفته دهم لیگ برتر نه به دلیل 2 اخطاره بودن این بازیکن و ترس از 3 اخطاره شدن بلکه به دلیل مسائل انضباطی بود و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به همین دلیل نام مهاجم 6 گله تیمش را از لیست 18 نفره کنار گذاشت و به جای او سیدعلی فاطمی را در لیست تیمش برای بازی فردا مقابل ملوان قرار داد.

طارمی امروز دیرتر از سایر بازیکنان به ورزشگاه درفشی‌فر و محل تمرین پرسپولیس آمد و این مسئله باعث شد تا برانکو به طارمی بگوید دور زمین دویده و اختصاصی تمرین کند. به همین دلیل برانکو که در این مدت نشان داده نظم و انضباط برایش از هر چیزی مهم‌تر است نام طارمی 6 گله را از لیست تیمش بیرون گذاشت تا نشان دهد برای او نظم از هر چیزی مهم‌تر است.

البته برانکو اعتقاد ویژه‌ای به طارمی دارد و به نظرمی‌رسد این بازیکن یکی از یازده بازیکن اصلی پرسپولیس در دربی باشد.

پندار خمارلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس این خبر را تأیید کرد.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با فنونی زاده - بی انضباطی بازیکنان پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست 18 نفره پرسپولیس مشخص شد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز بازیکنان خود را برای بازی مقابل ذوب‌آهن مشخص کرد.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز بازیکنان خود را برای بازی مقابل ذوب‌آهن مشخص کرد.

تیم پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فردا در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. از همین رو پس از تمرین امروز گل‌محمدی نام بازیکنان خود را مشخص کرد.

لیست 18 نفره پرسپولیس به شرح زیر است:

نیلسون-محمدی-نورمحمدی-حسینی- ماهینی-پولادی-فشنگچی-محمدنوری-حقیقی-پروویچ-دانوسکی-رضایی-قاضی-انصاری فرد-نوری-خانزاده-نقی‌زاده-کلاه‌کج-مهدوی کیا و کریمی.

این در شرایطی است که کریمی در بازی مقابل ذوب‌آهن به میدان نخواهد رفت.