ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلداری ایرانیان مقیم کانبرا به بازیکنان


ایرانیان مقیم کانبرا صبح شنبه در هتل "کرون پلازا " محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران حضور یافتند و ضمن عکس یادگاری گرفتن با بازیکنان به آنها دلداری دادند.

خبرگزاری ایسنا: حدود 50 تا 70 نفر از ایرانیان مقیم در شهر کانبرا با وجود این که تیم ملی فوتبال ایران جمعه شب پس از شکست مقابل تیم ملی عراق از جام ملت‌های آسیا خداحافظی کرده بود، صبح روز شنبه با حضور در هتل کرون پلازا محل اقامت تیم ملی ایران، از ملی‌پوشان حمایت کردند و با آنها به گفت‌وگو پرداختند.

هواداران ایرانی وقتی کارلوس کی‌روش از لابی عبور می‌کرد برایش دست زدند.

تعدادی از ایرانی‌ها نیز چندین ساعت منتظر حضور بازیکنان در لابی بودند تا با آنها عکس یادگاری بگیرند و این اتفاق هم پس از جلسه‌ای که کارلوس کی‌روش با بازیکنان داشت، اتفاق افتاد. آنها حتی برخی از بازیکنان را دلداری می‌دادند.

حا و هوای برخی از ملی‌پوشان پس از شکست برابر عراق هنوز اندوهناک است.

سردار آزمون یکی از بازیکنانی بود که به تنهایی پس از جلسه با کی‌روش با چشمانی گریان از آن جلسه خارج شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال عراق که آنها هم در هتل تیم ملی اقامت دارشتند، ظهر روزشنبه به وقت کانبرا این هتل را ترک کرده و به سیدنی رفتند.


ویدیو مرتبط :
اشک های بازیکنان در کانبرا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس جمهور ۳۱ شهریور عازم نیویورک می‌شود/ایرانیان مقیم نیورک به دیدار روحانی می‌روند



سفر روحانی به نیویورک

برای شرکت در شصت و ششمین اجلاس مجمع عومی سازمان ملل متحد
رئیس جمهور ۳۱ شهریور عازم نیویورک می‌شود/ایرانیان مقیم نیورک به دیدار روحانی می‌روند

حسن روحانی رییس جمهور اسلامی ایران برای شرکت در شصت و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد ۳۱ شهریور ماه راهی مقر این سازمان در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن روحانی رییس جمهور اسلامی ایران برای شرکت در شصت و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد 31 شهریور ماه راهی مقر این سازمان در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا خواهد شد.

این اولین سفر روحانی در کسوت ریاست جمهوری به ایالات متحده برای حضور در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد محسوب می‌شود.

حضور در افتتاحیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد که در روز صبح سه شنبه (2 مهرماه) آغاز می‌شود، اولین برنامه روحانی در نیویورک خواهد بود و پس از آن در دو نوبت روسا و مقامات بلند پایه کشورها سخنرانی خواهند کرد.

مطابق برنامه از پیش تعیین شده روحانی در بامداد سوم مهرماه و در جمع سران کشورهای عضو مجمع عمومی سازمان ملل متحد به سخنرانی خواهد پرداخت.

همچنین روحانی در روز اجلاس خلع سلاح اتمی که در روز چهارم مهرماه برگزار خواهد شد، به عنوان رییس جنبش غیر متعدها سخنرانی خواهد کرد.

قرار است روحانی در جمع وزاری خارجه عضو جنبش عدم تعهد نیز سخنرانی داشته باشد.

برنامه‌های جنبی دیگری در حاشیه سفر روحانی به سازمان ملل متحد پیش بینی شده است که می توان به دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا و همچنین ملاقات دو جانبه با سران کشورهای حاضر در اجلاس اشاره کرد.

سفر روحانی به ایالات متحده آمریکا نزدیک به 6 روز به طول خواهد انجامید و وی پنجم مهرماه به تهران باز خواهد گشت.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد رکن اصلی، جهانی و مشورتی سازمان ملل متحد است. کلیه کشورهای عضو در این مجمع شرکت دارند و هر عضو سازمان ملل متحد در مجمع دارای یک حق رای است.

مجمع عمومی به طور منظم دوره‌های اجلاسیه سالیانه خود را از سپتامبر تا دسامبر یا ژانویه تشکیل می‌دهد.

193 کشور در سازمان ملل عضویت دارند که قرار است در این نشست روسای جمهور و وزیران خارجه و سایر مقامات این کشورها حضور یابند و دیدگاه‌های خود را درباره موضوعات مختلف بین‌المللی مطرح می‌کنند.

در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، ایران در هر هفت سال در سطح ریاست جمهوری دراین نشست شرکت کرد./فارس