ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلخوری 3 بازیکن و کروش در فروگاه وین!


تعدادی از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ساعتی قبل فرودگاه وین را به مقصد استکهلم ترک کردند.

خبرآنلاین: تیم ملی دو گروه شد تا عازم سوئد شود. در گروه اول بازیکنان اصلی و تعدادی از اعضای کادر فنی از جمله کروش حضور داشتند. البته ملی پوش ها در فرودگاه وین نزدیک به 2 ساعت منتظر ماندند که این مسئله باعث دلخوری آنها و کروش شد.

مسئولان فرودگاه برای تحویل گرفتن بار بازیکنان و صدور کارت پرواز تعلل زیادی به خرج  دادند. همچنین به دلیل کانفرم نشدن بلیت اشکان دژاگه، سید جلال حسینی و پژمان منتظری این سه بازیکن نزدیک بود پرواز را از دست بدهند.

مسئولان اجرایی فدراسیون باید از تهران مشکل بلیت ها را حل می کردند اما گویا یادشان رفته بود. در لحظه آخر این سه بازیکن متوجه شدند که نمی توانند سوار هواپیما شوند و وارد لیست انتظار شدند. سرانجام  پس از حدود یک ساعت آنها توانستند همراه با دیگر بازیکنان راهی سوئد شوند. این اتفاقات در فرودگاه وین باعث عصبانیت کروش شد. گروه دوم ساعت 23 به وقت ایران از وین راهی استکهلم می شوند.


ویدیو مرتبط :
گل شانسی بازیکن راپید وین به ویکتوریا پلژن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن مورد نظر کروش در استقلال؟/فتح ا... زاده، قوچان نژاد را می خواهد!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بازیکن مورد نظر کروش در استقلال؟/فتح ا... زاده، قوچان نژاد را می خواهد!
 استقلالی ها می خواهند یک مهاجم به خدمت بگیرند.
علی فتح ا.. زاده مدتی پیش این خبر را در اختیار رسانه ها قرار داد. گویا مدیر عامل آبی ها از مدتی پیش نقشه جذب این مهاجم را در سر پرورانده است. بعد از اختلاف قلعه نویی با مجیدی و عدم بازگشت این بازیکن به استقلال، فتح ا... زاده خواب یک مهاجم جدید را دیده بود. علیرغم جذب امین منوچهری و حضور آرش برهانی و میداووی، دوباره حرف از حضور یک مهاجم بود. 
برهانی تا اینجا خواسته ها را برآورده نکرده ومیداوودی نیز مثل سال های گذشته، زیاد مصدوم می شود. منوچهری نیز فعلا بیشتر نیمکت نشین است. با این حال استقلالی ها رایزنی های خود را با یک مهاجم جدید آغاز کرده اند. این بازیکن نیز برایهمه شناخته شده است؛ 
رضا قوچان نژاد ملقب به گوچی. این بازیکن که در حال حاضر با سنت ترویدنت بلژیک دو سال دیگر قراردارد اما به راحتی می تواند از این تیم جدا شود. ولی همین مسئله برای دو طرف دردسرساز بوده است. در قرارداد قوچان نژاد ذکر شده بود که در صورت سقوط تیم به دسته دو می تواند جدا شود. این باشگاه نیز بعد از سقوط برای قوچان نژاد چند مشتری دست به نقد جور کرد ولی مهاجم ایرانی با انتقال به آنها، مخالفت کرد چون اعتقاد داشت پول خوبی به او پرداخت نمی شود. سنت ترویدنت نیز برای حل این مشکل به فیفا مراجعه کرده است. قوچان نژاد نیز تاکید کرده پولی که می خواهد یک میلیون یورو است.
در این گیر و دار شنیده می شود علی فتح ا... زاده قصد دارد مهاجم ایرانی الاصل را به تهران بیاورد و لباس استقلال را به تن او کند. قوچان نژاد نیز اخیرا اعلام کرده تیمش را تا چند روز آینده معرفی خواهد کرد. 
استقلالی ها سعی دارند قوچان نژاد را برای نیم فصل دوم به خدمت بگیرند ولی به نظر می رسد این بازیکن نمی تواند برای چندماه بیرون بماند و بعد برای آبی ها بازی کند.
باید دید فتح ا... زاده که کلک خوبی برای ورود جانواریو به لیست استقلال پیدا کرد، در صورت جذب قوچان نژاد نیز می تواند حربه ای به کار گیرد. این بازیکن اخیرا نیز به اردوی تیم ملی در مجارستان رفت و با ملی پوش ها تمرین کرد اما نتوانست مقابل مجارستان به میدان برود. کروش بازی قوچان نژاد را پسندیده و قصد دارد از او به عنوان یکی از مهره های ایران در راه جام جهانی استفاده کند. ظاهرا تائید سرمربی تیم ملی، فتح ا... زاده را هم قانع کرده که سریعا یک راهی برای مذاکره با این بازیکن پیدا کند./ستاره ها