ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلخوری شدید نکونام از علی کریمی



اخبار,اخبارورزشی,جواد نکونام

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال از این که مربی سابق در افشاگری اش نام او را به زبان آورده شاکی است و این دلخوری را از طریق یک دوست مشترک به گوش وی رسانده است.

علی کریمی در مصاحبه جنجالی اخیرش که پایان 5 ماه سکوت بود، ناگفته های مربوط به خروج بدون خداحافظی اش از اردوی تیم ملی را به زیان آورده و در بخشی از این مصاحبه با دلخوری از این که نکونام پاداش تیم ملی را تقسیم کرده گفته: «کجای دنیا کاپیتان پاداش ملی پوشان را تعیین می کند؟!»

 این جمله کریمی باعث دلخوری نکونام شده و کاپیتان تیم ملی از طریق یک دوست مشترک به کریمی پیغام داده بابت این حرف از او دلخور است.

البته روزی که کریمی در آستانه سفر تیم ملی به استرالیا برای حضور در جام ملت های آسیا از اردوی تیم ملی خارج شد، همه می دانستند کریمی از دست نکونام دلخور است و دخالت کاپیتان در نحوه تقسیم پاداشی که مبع مالی اش را کریمی جور کرده بود، او را شاکی کرده اما با وساطت یک دوست مشترک قرار شد کریمی و نکونام اصلا در مورد اتفاقی که در اتاق کی روش افتاد و باعث جر و بحث شد حرف نزنند.

حالا با گذشت 5 ماه، کریمی پای نکو را هم به بحث قطع همکاری اش با تیم ملی کشیده و این مساله گویا باعث دلخوری نکو شده است.

 اخبار  ورزشی  -  رادنیوز


ویدیو مرتبط :
نازکشی جواد نکونام از کیروش که به خاطر قهر علی کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کریمی و نکونام با برخوردشان یک روز عالی برای دژاگه رقم زدند



تماشاگران , دژاگه , جواد نکونام , کی روش

 

مدیر برنامه‌های دژاگه می‌گوید این بازیکن از حضور پرشور تماشاگران در مسابقه ایران و قطر خیلی خوشحال است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، فاضلی مدیر برنامه‌های اشکان دژاگه بازیکن جدید تیم ملی ایران و باشگاه وولفسبورگ آلمان در مورد حضور او در تهران گفت: «اشکان از مدت‌ها قبل اعلام آمادگی کرده بود که به ایران بیاید اما باید یک سری کارهای تشریفاتی انجام می‌شد تا او با خیال آسوده به تهران بیاید.»

فاضلی ادامه داد: «اشکان خیلی خوشحال بود که توانسته دو گل بزند و محبت مردم و ملی‌پوشان را یک جورهایی پاسخ بدهد. او از حضور پرشور تماشاگران حرف می‌زد و از استقبال آن‌ها خیلی خوشحال بود. چیزی که به نظرش جالب می‌رسید، مهربانی و جنتلمن بودن کی روش است. می‌گفت خیالش از این نظر آسوده شده.»

فاضلی در مورد برخورد سایر ملی‌پوشان با دژاگه هم اظهار داشت: «جواد نکونام از لحظه اولی که دژاگه به ایران آمد تا زمانی که داشت از ایران می‌رفت، تنهایش نگذاشت. همچنین علی کریمی در جریان بازی با او صحبت می‌کرد و این موضوع خیلی به کمک اشکان آمد. آن‌ها با برخوردشان یک روز عالی را برای دژاگه رقم زدند.»

مدیر برنامه‌های دژاگه در مورد مصاحبه نکردن این بازیکن هم گفت: «برنامه اشکان این بود که با آرامش بیاید و برگردد. قرار نبود مصاحبه کند. او فقط 48 ساعت آمده بود در اردو، بعد هم برگشت. ان‌شاءالله در سفرهای بعدی‌اش به ایران، با توجه به شرایط، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت می‌کند.»