ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلخوری حامی مالی تیم ملی از فدراسیون


مجموعه اسپانسر تیم ملی فوتبال از تبلیغات البسه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری تسنیم: نشست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با حامیان مالی تیم ملی عصر امروز در محل این فدراسیون برگزار شد.

بعد از این جلسه یکی از افراد مرتبط با حامیان مالی تیم ملی فوتبال مدعی شد البسه تیم ملی که به سیدنی فرستاده شده فاقد تبلیغات حامیان مالی تیم ملی فوتبال است.

به ادعای این فرد تبلیغات حامیان تیم ملی روی البسه تیم ایران حک نشده و همین موضوع سبب دلخوری حامیان مالی تیم ملی شده است.


ویدیو مرتبط :
کنایه رئیس فدراسیون از تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش ها به حامی مالی جدید تیم ملی


عضو رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: به هیچ وجه این شرکت را به عنوان حامی تیم ملی نمی شناسیم و اینکه می‌گویند این ایرلاین تا جام ملت‌های آسیا در فضای پیرامون تیم ملی خواهد بود را تکذیب می‌کنم و قبول نداریم.

خبرگزاری فارس: عباس ترابیان در خصوص حمایت مالی ایرلاین پرتغالی از تیم ملی در مدت حضور این تیم در اردوی پرتغال گفت: این ایر لاین توافقی مقطعی با مسئولان تیم ملی در پرتغال داشته در حد اینکه کنار این تیم در دیدارهای تیم ملی باشد.

وی ادامه داد: رسماً از سوی فدراسیون اعلام می کنم به هیچ وجه این شرکت را به عنوان حامی تیم ملی نمی شناسیم و اینکه می‌گویند این ایرلاین تا جام ملت‌های آسیا در فضای پیرامون تیم ملی خواهد بود را تکذیب می‌کنم و قبول نداریم.

ترابیان گفت: توضیح مجدد می‌دهم که در حال حاضر حامیان اصلی تیم ملی ایران 4 شرکت همراه اول، بانک پاسارگاد، گلرنگ و اویلا هستند.

همچنین احسان مظفری پور، مدیر پروژه شرکت فناپ در این مورد گفت:‌ تبلیغات محیطی انحصاری و قراردادش با کنسرسیوم حامیان تیم ملی است و قانوناً هیچکس نمی‌تواند بدون مجوز کنسرسیوم، اسپانسر تیم ملی شود و ما هم به هیچکس مجوز نداده‌ایم، ضمن اینکه چنین حامی هم برای تیم ملی وجود ندارد.