ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلجویی کاشانی از زلاتکو کرانچار به خاطر شایعه ای که جنجال به راه انداخت!



اخبار,اخبار ورزشی,زلاتکو کرانچار

زلاتکو کرانچار قرار بود سرمربی تیم ملی امید شود.

 سرانجام پس از جلساتی که برگزار شد، مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون به این نتیجه رسیدند که کرانچار به دلیل مشکلاتی که در گذشته داشته، نمی تواند روی نیمکت امیدها بنشیند.

 از مدت ها قبل شایعه شده بود این مربی به الکل اعتیاد دارد اما پس از انتشار این شایعه سپاهانی ها سریعا واکنش نشان دادند و گفتند صحت ندارد. کرانچار با وجود چنین رفتاری از سوی مسئولان ایرانی سکوت کرد و ترجیح داد هیچ واکنشی نشان ندهد.

نزدیک به یک سال پس از این اتفاق، حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید به همراه خاکپور به تمرین تیم الاهلی قطر رفتند که کاشانی همانجا از این مربی کروات به خاطر شایعات و بعضی رفتارها دلجویی کرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,زلاتکو کرانچار


اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
جشن دختران طلایی- حضور زلاتکو کرانچار و بازیکنان سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرانچار: حضورم در پرسپولیس شایعه است/ سپاهان تیمی نیست که به باخت عادت کند



کرانچار: حضورم در پرسپولیس شایعه است/ سپاهان تیمی نیست که به باخت عادت کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان شایعات مبنی بر حضورش در پرسپولیس در فصل آینده را رد کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش ایسنا، زلاتکو کرانچار پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: این اعتقاد را دارم که سپاهان در روزی که بسیار بازی روان و خوبی را انجام داد، نتیجه را به حریفش واگذار کرد. سپاهان در بیشتر دقایق صاحب توپ و میدان بود ولی متاسفانه بازنده این بازی بود. البته جا دارد به حریف‌مان بابت کسب پیروزی تبریک بگویم و از طرفی بازیکنان خود را نیز به خاطر انجام بازی خوب تحسین کرده و امیدوارم در بازی‌های آینده جبران امتیاز‌های از دست رفته را بکنند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در دو بازی گذشته، این تیم شکست خورده است، آیا با این نتایج فکر نمی‌کنید سپاهان به باخت عادت کند؟ گفت: به این حرف اعتقادی ندارم. ما قطعا برای بازی‌های آینده تیم خود را آنالیز خواهیم کرد.

من سعی می‌کنم که دیدگاه مثبتی به بازی‌های آینده سپاهان داشته باشم. مطمئن باشید که سپاهان تیمی نیست که به باخت عادت کند هرچند که دو بازی سنگین برابر راه آهن و ذوب آهن اصفهان داریم. ولی شاید تنها نقطه ضعفی که در تیم ما وجود دارد عدم آمادگی جسمی و روحی بازیکنان باشد که من به عنوان سرمربی سعی خواهم کرد این ضعف را در بین بازیکنان خود برطرف کنم.

مهم این است که حتی امروز که ما بازنده این بازی بودیم همه بازیکنان ما روحیه برد و میل برای پیروزی داشتند. امیدوارم علی‌رغم از دست دادن 6 امتیاز در ابتدای نیم فصل دوم هنوز امید اول قهرمانی باشیم.

وی در ادامه درباره بازی شهاب گردان و شکست سپاهان در روزی که وی دروازه‌بان بود، گفت: من از کار گردان رضایت دارم. گردان امروز شاید به غیر از آن صحنه گلی که دریافت کرد، توپ‌های بسیار زیادی را از رقیب گرفت

. به نوعی می‌توان گفت که گردان می‌توانست در صحنه گل واکنش بهتری از خود نشان دهد ولی توپی که در درون دروازه ما قرار گرفت حاصل یک سری از اشتباهات پی‌درپی بازیکنان تیم بود. گردان هنوز شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را دارد و مطمئنم در روزهای آتی از لحاظ وضعیت روحی و همچنین ارائه بازی‌های خوب برای سپاهان وی یکی از بازیکنان و درخشان ما باشد. همچنین ما از وجود دروازه‌بان خوب دیگری به نام محمدباقرصادقی بهره می‌بریم که در بازی‌های آتی سپاهان هر کدام از این دو بازیکن شرایط بهتری داشته باشند، از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

کرانچار در واکنش به این مطلب که با توجه به اظهارات رویانیان که گفته بود ما فصل آینده یک سرمربی خارجی در تیم‌مان خواهیم داشت و احتمال انجام مذاکرات پرسپولیس با کرانچار از طریق چلنگر که کارمند رسمی باشگاه پرسپولیس و مترجم کرانچار است، آیا احتمال دارد فصل آینده در پرسپولیس سرمربی باشید؟ گفت: من قویا این شایعات را تکذیب می‌کنم.

احتمال این وجود دارد که آقای رویانیان و دوستان‌شان در این افکار باشند ولی من با تمام وجودم در اختیار سپاهان هستم و امیدوارم تا آخر فصل نتایج خوب و درخشانی با این تیم کسب کنم. تا این لحظه فقط و فقط به سپاهان می‌اندیشم و بازی‌هایی که با این تیم در سه جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داریم. دلیلی وجود ندارد که چنین جوی را ایجاد کنند. من شاید حتی به فکر تمدید قرارداد با سپاهان برای فصل آینده نیز باشم./ایسنا