ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلایل غیرقابل توجیه برای مشکل پرواز مهرام


شرکت هواپیمایی زاگرس برای سوار نشدن کاروان مهرام که قرار بود عازم ماهشهر شود دلایل غیرقابل توجیهی پیش روی مسئولان این تیم گذاشت.

خبرگزاری فارس: در حالیکه دیدار دو تیم پتروشیمی و مهرام در بازی پنجم مرحله نیمه نهایی لیگ حرفه‌ای بسکتبال فردا قرار است در ماهشهر برگزار شود کاروان تیم بسکتبال مهرام به دلیل نقص فنی هواپیما از ظهر امروز در فرودگاه حضور دارد و مشخص نیست این تیم به ماهشهر می‌رسد یا خیر!

نکته جالب توجه درباره این موضوع اینکه مسئولان شرکت زاگرس اعلام کردند هواپیما نقص فنی دارد و کاروان مهرام به دلیل اینکه تعدادش زیاد است نمی‌تواند سوار هواپیما شود تا هواپیما با مسافران کمتری به مقصد ماهشهر پرواز کند.

حمیدرضا صمدزاده سرپرست تیم بسکتبال مهرام با اعلام این خبر به فارس، عنوان کرد: قرار بود ساعت 14 امروز تهران را به مقصد ماهشهر ترک کنیم اما به یکباره به ما اعلام کردند هواپیما نقص فنی دارد و تنها کاروان مهرام نمی‌تواند سوار هواپیما شود.

وی ادامه داد: وقتی این موضوع را مسئولان شرکت زاگرس پرسیدیم به ما گفتند چون تعداد کاروان شما زیاد است و هواپیما نقص فنی دارد کاروان مهرام نمی‌تواند سوار هواپیما شود.

صمدزاده خاطرنشان کرد: ما به این موضوع معترض شدیم که چطور سایر مسافران می‌توانند سوار شوند اما برای ما این اتفاق نمی‌افتد، آنها وقتی اعتراض ما را دیدند گفتند بازیکنان می‌توانند سوار شوند اما چمدان‌ها و بارهای آنها با پرواز دیگری به ماهشهر ارسال می‌شود.

سرپرست مهران ادامه داد: این موضوع هم نمی‌توانست برای ما قابل قبول باشد چون بلافاصله بعد از رسیدن به ماهشهر باید یک جلسه در سالن تمرین می‌کردیم؛ آنها باز هم یک راه دیگری پیشنهاد دادند و گفتند 8-7 نفر از بازیکنان سوار شوند و مابقی با پرواز دیگری بیایند که این موضوع هم اصلاً برای ما توجیه‌ناپذیر بود. مسئولان شرکت زاگرس وقتی اصرار ما را دیدند در نهایت اعلام کردند این پرواز به طور کلی لغو و به ماهشهر پرواز نمی‌کند.

صمدزاده در پایان گفت: خوشبختانه ورژ آبکاریان و امیرحسین واحدپور مسئول کمیته داوران و کمیته مسابقات در فرودگاه حضور داشتند و این اتفاقات را دیدند. با تمام این شرایط ما در حال حاضر در فرودگاه حضور داریم تا ببینیم تکلیف چه می‌شود. در مورد لغو یا برگزار شدن مسابقه باید مسئولان فدراسیون تصمیم بگیرند هرچند با این شرایط و بدون یک جلسه تمرین در سالن، بازی کردن امکان‌پذیر نیست.

گفته می‌شود این شرکت متعلق به دوستان ما در باشگاه پتروشیمی است، ما در خوشبینانه‌ترین حالت این مسائل را به اینکه فردا با این تیم بازی داریم ارتباط نمی‌دهیم اما هرچقدر هم خوشبین باشیم، شک و شبهه وجود دارد و باید برطرف شود.


ویدیو مرتبط :
اعتراف رضا پهلوی به اقدامات غیرقابل توجیه پدرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرلشکر فیروزآبادی: تحویل نماد ملی کشور از سوی احمدی‌نژاد به مشایی غیرقابل توجیه است



سردار فیروزآبادی, تحویل پرچم و نماد ملی کشور از سوی احمدی‌نژاد به مشایی

سرلشکر فیروزآبادی:

مسئولین اقدامی انجام ندهند که سبب تنش در جامعه شود

رئیس ستاد کل نیروهای اقدام تحویل پرچم و نماد ملی کشور از سوی احمدی‌نژاد به مشایی در سمنان را طبعاً غیرقابل توجیه و از جمله مصادیق بارز این امر دانست و همگان را به هوشیاری هر چه بیشتر در این مرحله حساس فراخواند.

به گزارش  تسنیم، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع تعدادی از مسئولین نظامی پیرامون شرایط روز کشور اظهار داشت: همه مسئولین باید درک روشنی از اوضاع و شرایط رو به پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی داشته باشند و بر این اساس به عمق کینه و دشمنی سلطه گران و جریانات غیرهمسو با نظام برای اختلاف افکنی و مسأله سازی میان مسئولین و مردم واقف باشند و مراقبت کنند اقدامی انجام ندهند که سبب تنش در جامعه بشود.

وی انجام بازی تبلیغاتی اقدام تحویل پرچم و نماد ملی کشور از سوی مقام محترم ریاست جمهوری به مشایی در سمنان که در بعضی رسانه‌ها منتشر شده را طبعاً غیرقابل توجیه و از جمله مصادیق بارز این امر دانست و همگان را به هوشیاری هر چه بیشتر در این مرحله حساس فراخواند.

سرلشکر فیروزآبادی با تاکید بر اهمیت درک روشن از اوضاع و شرایط کشور گفت: مسئولین به عمق کینه و دشمنی سلطه‌گران و جریانات غیرهمسو با نظام واقف باشند و اقدامی انجام ندهند که سبب تنش در جامعه شود./تسنیم