ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلایل برکناری کاظمی از هدایت راه آهن


سرمربی سابق تیم فوتبال راه‌آهن دلایل برکناری‌اش از این تیم را عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: فرهاد کاظمی در گفت‌وگو با برنامه 90 درباره دلایل اخراجش از باشگاه راه آهن اظهار داشت: من همیشه صادقانه صحبت می‌کنم برای بازبینی فیلم مرحوم ناصر حجازی که اکران خصوصی بود رفته بودم و آقای رحیمی پاکتی را از طریق محمدرضا مهدوی مربی تیم به من دادند و من نامه را خواندم و گفتم که اشکالی ندارد که برکنار می‌شوم و من تسویه حساب می‌کنم و این حق طبیعی مدیرعامل است که من را برکنار کند. از آقای کیانیان و همچنین اعضای هیأت مدیره هم تشکر می‌کنم.

کاظمی افزود: همین‌طور که من گفته بودم به عنوان مربی اجازه نمی‌دهم که در چیدمان کادر فنی امید کسی دخالت کند آقای رحیمی هم این حق را دارد که من را برکنار کند. حکم اخراج من در تاریخ بیست و ششم صادر شده بود و بیست هشتم این حکم را به من دادند و جالب این بود که در تاریخ بیست و هفتم آقای رحیمی پیش من بود و به من گفته بود که از فوتبال این دنیا ناراحتم.

سرمربی برکنار شده تیم فوتبال راه‌آهن درباره بازیکن جدید این تیم سباستین استراندوال گفت: این بازیکن را آقای کیانیان مالک باشگاه به تیم آوردند و ایشان در جریان این موضوع هستند.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: رحیمی در جلسه‌ای که در هیأت مدیره داشتیم به من گفتند که کادر فنی امیدها را باید با من هماهنگ کنید و من در این باره گفتم که این کار را نمی‌کنم و اجازه دخالت در این باره را نمی‌دهم.

وی در پایان صحبت‌هایش برای مهدی تارتار سرمربی جدید تیم فوتبال راه‌آهن آرزوی موفقیت کرد.


ویدیو مرتبط :
دلایل برکناری فرهاد کاظمی از مربیگری راه آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهمترین دلایل كمبود آهن



 

 

مهمترین دلایل كمبود آهن

 

كم خونی ناشی از فقر آهن زمانی اتفاق می افتد كه بدن آهن كافی نداشته باشد. 

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، فلز آهن برای بدن بسیار حائز اهمیت است چون كمك می كند كه اكسیژن كافی به تمام اندام ها و سلول ها برسد. بدن از آهن برای تولید هموگلوبین استفاده می كند. هموگلوبین بخشی از گلبو لهای قرمز خون را تشكیل می دهد. اگر در بدن آهن كافی وجود نداشته باشد، گلبول های قرمز كوچكتر شده و تعداد آنها نیز كمتر می شود. به این ترتیب از میزان هموگلوبین خون كاسته شده و به بدن اكسیژن كافی نمی رسد. 

به گزارش سایت اینترنتی وب ام دی، مهمترین دلایل كمبود آهن شامل دریافت ناكافی آهن به دلیل رژیم غذایی حاوی آهن اندك مثل رژیم های گیاه خواری، جذب ناكافی آهن در اثر اسهال، كاهش ترشح اسید معده، مشكلات گوارشی یا تداخلات دارویی، افزایش نیاز بدن به آهن با هدف افزایش حجم خون مثلا در دوران نوزادی، نوجوانی، بارداری و شیردهی و بالاخره خون ریزی زیاد در دوران عادت ماهانه و یا در اثر جراحات یا مشكلاتی چون همورویید (بواسیر) یا بیماری های بدخیم و انگل ها هستند. كمبود آهن در مردان بزرگسال معمولا در اثر از دست دادن خون بروز می كند..... /  خبرگزارى ایسنا