ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلایلی که بیرانوند را به پرسپولیس می‌رساند


انتقال دروازه‌بان ملی پوش نفت به پرسپولیس تقریبا قطعی شده اما نهایی شدن آن بستگی به نظر منصوریان دارد.

خبرگزاری تسنیم: با توجه به جدایی ایمان صادقی و اتفاقاتی که برای سوشا مکانی افتاده، مسئولان باشگاه پرسپولیس با جدیت بیشتری پیگیر حضور علیرضا بیرانوند در این تیم شده‌اند و حتی گفته می‌شود توافق نهایی بین آنها و مسئولان باشگاه نفت تهران رای این انتقال حاصل شده است. دلیل اصلی این توافق سود مالی خوبی است که نصیب باشگاه نفت می‌شود. قرارداد بیرانوند در پایان لیگ پانزدهم با باشگاه نفت به اتمام می‌رسد و گفته می‌شود با انتقال بیرانوند به پرسپولیس حدود 300 میلیون تومان بابت صدور رضایت نامه، سود نصیب نفتی‌ها می‌شود ضمن اینکه پرسپولیسی‌ها باید باقی مانده قرارداد این دروازه‌بان ملی پوش را به وی بپردازند.

اگرچه علیرضا منصوریان در خصوص این انتقال تصمیم نهایی را می‌گیرد و موضع او در قبال این انتقال در ابتدا کاملا منفی بود اما در این بین 2 اتفاق افتاده است که باعث شده سرمربی نفتی‌ها نسبت به قبل کمی موضع نرم‌تری بگیرد. دلیل اول مصاحبه‌هایی است که بیرانوند در خصوص رفتنش به پرسپولیس در 2 یا 3 روز گذشته انجام داده و حتی با اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت تماس گرفته و خواهش کرده که رضایت نامه او را برای رفتن به پرسپولیس صادر کنند. با این رفتارهای بیرانوند، منصوریان متوجه شده که دیگر دل و تمرکز او با تیم نفت نیست و همین موضوع به احتمال فراوان بر روی کیفیت بازی وی در آینده تاثیر خواهد گذاشت.

دلیل دومی که گفته می‌شود شاید باعث شود منصوریان از موضع خود در قبال بیرانوند کمی کوتاه بیاید قول مسئولان باشگاه نفت برای جذب یک دروازه‌بان باتجربه در صورت انتقال بیرانوند است که سابقه بازی در لیگ برتر ایران را داشته باشد. با وجود اینکه شیخ ویسی نشان داده یک دروازه‌بان مطمئن در درون دروازه تیم نفت است اما راه سختی که تیم نفت در آسیا و ادامه رقابت‌های لیگ برتر دارد نشان می‌دهد سرمربی نفتی‌ها نیاز به یک دروازه‌بان مطمئن و با تجربه دیگر نیز دارد.

با جمع بندی این شواهد و دلایل به نظر می‌رسد که انتقال بیرانوند از نفت به پرسپولیس تقریبا قطعی شده و همه چیز به اعلام نظر نهایی منصوریان دارد.


ویدیو مرتبط :
مهاجم قرمز ها در لالیگا|بیرانوند در پرسپولیس|ناجی طارمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمد نوری در دقیقه 15تك گل پرسپولیس را به ثمر رساند



 

 

 

عیدی با طعم تساوی

 

 

تیم‌های پرسپولیس و پاس همدان نیز از ساعت 19:45 در حضور بیش از 18 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند كه این دیدار در نهایت با تساوی یك بر یك خاتمه پیدا كرد.

محمد نوری در دقیقه 15تك گل پرسپولیس را به ثمر رساند، اما در دقیقه 91 مهدی آقا محمدی كه در دقیقه 80 به بازی آمده بود، توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

شاهین حاج‌بابایی، داور مسابقه در این مسابقه به نادر احمدی، همت عابدی‌نژاد و وحید علی‌آبادی از پاس همدان كارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این تساوی 17 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند و پاس همدان نیز 12 امتیازی شد..../تحلیل:عصرایران