ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دفاع کاظمیان از حرکت زشت و غیراخلاقی اش در برابر استقلال/مگر آنها که فحاشی کرده اند از من عذر می خواهند که من بخواهم؟



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

جواد کاظمیان: مگر آنها که فحاشی کرده اند از من عذر می خواهند که من بخواهم؟ / به خودمان باختیم، نه استقلال

کاظمیان می گوید یکی از بازیکنان تراکتورسازی با تهدید کردن مقابل استقلال بازی کرد و تونی مجبور شد که به جای او، جواد را روی نیمکت بنشاند.

سوت های ممتد،فحاشی به خانواده و پرتاب سنگ و بطری آب همه از دلایلی بودند که باعث شد جواد کاظمیان از کوره در برود و حرکتی انجام بدهد که هیچ کس انتظارش را نداشت.امروز وقتی با کاظمیان حرف زدیم کمی آرام تر شده بود و می گفت:«اصلا حرکت من اشتباه،اما از وقتی که وارد زمین شدم انواع و اقسام ناسزاها را شنیدم.

کلی به طرف من بطری آب و سنگ پرتاب کردند.تحملم خیلی زیاد بود که از همان اول واکنش نشان ندادم اما آنقدر به مادر و خواهرم فحش دادند که دیگر نتوانستم تحمل کنم.»کاظمیان هنوز هم از دست هواداران استقلال عصبانی است.

او می گوید بارها با لباس پرسپولیس مقابل استقلال بازی کرده،اما هرگز تا این اندازه به او بی احترامی نشده بود. بازیکن تراکتور سازی برای اینکه عمق بی احترامی ها را یادآوری کند تمام فحش های تماشاگرنماها را تکرار می کند و می گوید کدام آدمی روی کره زمین وجود دارد که با این توهین ها به خواهر و مادرش ساکت بنشیند؟او تاسف می خورد،به خاطر کسانی که حرمت ها را نگه نداشتند و باعث شدند تا اتفاقات اینچنینی رقم بخورد.

در بازی با استقلال اتفاقاتی افتاد که هیچ کس انتظارش را نداشت.این نوع برخوردها از بازیکنی با شخصیت جواد کاظمیان کاملا بعید بود.

چرا همه یک روی سکه را نگاه می کنند؟چرا هیچ کس خرده ای به هواداران استقلال نمی گیرد؟50 هزار نفر از اول تا آخر بازی به خواهر و مادر من فحاشی کردند.خیلی از خبرنگاران و به خصوص گزارشگر بازی این چیزها را نمی بینند.

اگر به خواهر و مادر خود آنها فحش بدهند آیا تحمل می کنند؟آنهایی که به من بی احترامی کردند هرچه که لیاقت خودشان بود را گفتند.واقعا بعضی ها دیگر شورش را در آورده اند.من هنوز پایم را از پله ها بالا نگذاشته بودم که بی احترامی ها شروع شد.

اول به خود من گیر دادند و یکی یکی پای خانواده ام را وسط کشیدند.من برای طرفداران واقعی استقلال احترام خاصی قائل هستم اما آنهایی که در ورزشگاه به من فحش می دادند واقعا بی شخصیت بودند.

ولی حرکت شما و عکس هایی هم که ثبت شده چندان جالب نبود.

واقعا نمی دانم دیگر باید چه چیزی بگویم.از دیروز هزار بار این حرف ها را زده ام اما هیچ گوش شنوایی نیست.در فوتبال روز دنیا اصلا از این اتفاقات نمی افتد.

آنها هر گونه بی احترامی را تحریم می کنند اما در ایران بارها فحاشی ها صورت گرفته و هیچ اقدامی هم نشده است.در کل اسفند ماه برای من خاطرات تلخی را به همراه دارد.چند روز دیگر سالگرد برادرم است.من مادرم داغدیده است و وقتی می بیند که در ورزشگاه به پسرش توهین می کنند چه حسی به او دست می دهد؟

جالب اینجاست که هیچ کس حرکت زشت استقلالی ها را نمی بیند.در ضمن مگر آنها عذر خواهی کرده اند که من بخواهم از این کارها انجام بدهم؟اگر به خود من توهین می کردند مشکلی نبود.در بازی با صبا هم همین فحش ها را به من دادند اما تعداد آنها 200 نفر بود و پس از دو یا سه بار شعار دادن همه چیز تمام شد.ولی استقلالی ها 40 هزار نفری و تا آخر بازی به من فحاشی کردند.

بازیکنان شما تقریبا 100 دقیقه قبل از بازی وارد زمین شدند.خود شما زودتر از همه آمدید و این اتفاق جو بدی را در ورزشگاه بهراه انداخت.

این در تمام دنیا رسم است که بازیکنان قبل از آغاز بازی به زمین چمن می آیند و کمی در آن قدم می زنند.در بازی با الجزیره هم همین اتفاق افتاد و هم ما و هم بازیکنان الجزیره به داخل زمین آمدند و پس از چند دقیقه به رختکن رفتند.نمی دانم چرا این اتفاق اینقدر مهم شده است که همه روی آن مانور می دهند.

تراکتورسازی دیروز در شرایطی به استقلال باخت که شاید قهرمانی را تقدیم آنها کرده باشد.سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت.

ما به خودمان باختیم نه استقلال. البته نه در زمین،بلکه قبل از بازی بازنده بودیم.من در 5 تا بازی اخیر تراکتور به میدان رفته ام و اصلا دلیل فنی پیدا نمی کنم که چرا مقابل استقلال نیمکت نشین شدم.بازیکن ما می رود مصاحبه می کند و می گوید که اگر بازی نکند همراه تیم به قطر نمی آید.

مربی هم که زورش نمی رسد مجبور می شود تن به این تهدید بدهد و من را نیمکت نشین کند.می توانید از بقیه بازیکنان هم بپرسید.من این را می گویم که هواداران تراکتورسازی بدانند.ما بازی را قبل از اینکه مظفری زاده سوت آغاز را بزند باخته بودیم.

اگر نه تراکتور تیمی نبود که مقابل استقلال بازنده باشد.نیمکت نشنی جزیی از فوتبال است و حق مربی است که بازیکنش را روی نیمکت بنشاند اما اتفاقاتی که قبل از بازی افتاد طبیعی نبود و بازیکنی که من می گویم با تهدید سرمربی و مدیر عامل و اینکه به قطر نمی آید مقابل استقلال بازی کرد.

فکر می کنی تاخیر در پرواز شما نقشی در این شکست داشت؟

دیروز از ساعت 6.30 تا 11 در فرودگاه بودیم.قبل از آن هم که یک ساعت را در اتوبوس گذراندیم و پس از ناهار بود که به فرودگاه آمدیم.البته فکر نمی کنم این اتفاق چیز مهمی باشد.نباید باخت را به خاطر پرواز بهانه کنیم.

با شرایطی که پیش آمده فکر می کنید تراکتورسازی بتواند قهرمان لیگ شود؟

من پس از بازی مصاحبه کردم و گفتم که دیگر قهرمانی پرید،اما الان که فکر می کنم می بینم که هیچ چیز تمام نشده است.ما این هفته با سپاهان بازی داریم،سپاهان هفته بعدش با استقلال بازی دارد و استقلال هم هفته آینده با فولاد.هنوز چیزی تمام نشده است و ما می توانیم قهرمان لیگ برتر شویم.

دومین بازی تراکتور در لیگ قهرمانان را چطور می بینید؟دیداری که با الجیش و در قطر برگزار می شود.

بازی های آسیایی همیشه شرایط خاص خودش را داشته است.این بار هم همین طور است.ما بازی اول خود را برده ایم و قطعا به قطر می رویم تا الجیش را هم در خانه اش شکست دهیم./خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
حرکت زشت و غیراخلاقی دروازه بان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت زشت 2 بازیکن استقلال و پرسپولیس!



اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته رفتار نامناسبی با خبرنگاران حاضر در محل تمرین داشت.

روز گذشته در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس میان محمدرضا خانزاده و علی علیپور بر سر یک صحنه از بازی درگیری به وجود آمد به طوری که خانزاده یک سیلی هم به صورت بازیکن جوان پرسپولیس زد.

این اتفاق مقابل چشم همه خبرنگاران رخ داد و آنها هم طبق وظیفه خود این خبر را به رسانه‌های خود منتقل کردند و این اتفاق،‌ رسانه ای شد.
 
موضوع اما همین جا به پایان نرسید و خانزاده زمانی که قصد داشت از ورزشگاه درفشی‌فر بیرون برود وقتی خبرنگاران را دید با صدای بلند به خبرنگاران فحاشی کرد.
 
مدافع معمولا نیمکت نشین اما ملی پوش پرسپولیس در حالی این فحاشی را انجام داد که یادش رفته درخشان به دلیل همین موضوع او را از تمرین دیروز اخراج کرد و عجیب است که انتظار داشته این خبر منتشر نشود.

جالب اینکه پیش از این نیز جاسم کرار به خاطر انتشار مصاحبه توهین آمیزش علیه فوتبال ایران با خبرنگار منتشر کننده این مصاحبه به طور فیزیکی درگیر شده بود.

اخبار ورزشی - نامه