ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دفاع چپ پورتو در فهرست خرید بانوی پیر


قهرمان سری A پس از تقویت خط حمله‌اش، حالا در صدد جذب مدافع برای تقویت خط دفاعی خود برآمده است.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال یوونتوس قصد دارد الکس ساندرو، دفاع چپ پورتو را به خدمت بگیرد و پیشنهادی را برای ارائه به نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پرتغال آماده کرده است.

سمت چپ دفاع بانوی پیر در فصل گذشته یکی از آسیب‌پذیرترین نقاط در ترکیب این تیم بود و به همین دلیل انتظار می‌رود که راه‌راه‌پوشان تورین در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال جذب مهره‌ای برای تقویت این پست باشند. پاتریس اورا 34 ساله فعلاً تنها گزینه‌ یوونتوس است که به طور تخصصی در این پست بازی کرده، اما او بازیکنی پا به سن گذاشته است که در کورس‌ با بال‌های سرعتی حریفان کم می‌آورد و به همین دلیل یووه به دنبال جانشینی برای اوست.

به گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، نمایندگانی از یوونتوس طی دو روز آینده راهی پرتغال می‌شوند تا پیشنهاد رسمی باشگاه را به گوش همتایان خود در پورتو برسانند.

غرامت فسخ قرارداد الکس ساندروی 24 ساله با پورتو 50 میلیون یوروست، اما از آنجایی که او تنها یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، انتظار می‌رود که یووه بتواند این بازیکن برزیلی را با قراردادی به ارزش 12 تا 15 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

از قرار معلوم ساندرو تمایلی به تمدید قرارداد خود با پورتو ندارد و به همین دلیل این تیم پرتغالی چاره‌ای جز فروش او با رقمی کمتر از مبلغ فسخ قراردادش ندارد، چون در غیر این‌صورت او را به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهد داد.


ویدیو مرتبط :
بانوی پیر تاج‌گذاری کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایسکو در سبد خرید بانوی پیر


سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به دنبال جذب هافبک جوان رئال مادرید است.

کاپ: روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در شماره جدید خود خبر از تلاش مجدد باشگاه یوونتوس برای جذب یکی از بهترین های فوتبال اسپانیا داده.ایسکو که در زمان مربیگری رافا بنیتس در رئال نیمکت نشین شده بود در زمان حضور زیدان مربی جدید این تیم هم همچنان نیمکت نشین مانده و به احتمال فراوان در فهرست خروجی این باشگاه اسپانیایی برای تابستان پیش رو قرار خواهد گرفت.

در این خبر آمده، الگری برای ساخت مثلث قدرتمند خط میانی تیمش به دنبال جذب ایسکو است و این بازی توانسته نظر سران یووه را برای هزینه کردن 40 میلیون یورو جلب کند.

یووه پیش از این برای جذب ایسکو پیشنهادی 35 میلیونی به رئال داده بود که با جواب منفی رییس این باشگاه روبرو شده بود.

ایسکو از تیم های آرسنال، منچستر سیتی و چلسی هم پیشنهادات خوبی دارد.