ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دفاع تمام قد مسلمان از صادقیان


هافبک تکنیکی فولاد خوزستان گفت: «درخشان به صادقیان اعتقادی ندارد به همین دلیل او در پرسپولیس نیمکت‌نشین شده است.»

خبر ورزشی: محسن مسلمان بعد از رفتن به فولاد خوزستان شرایط خوبی پیدا کرده است. این در حالی است که پیام صادقیان دوست صمیمی‌‌اش در پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و حتی در لیست 18 نفره هم قرار نمی‌گیرد.
 
مسلمان در مورد بازی نکردن صادقیان در پرسپولیس اظهار داشت: «خدا استعدادی به پیام داده که در کمتر بازیکنی دیده می‌شود. پیام مشکلی برای بازی ندارد و این درست نیست که بعضی‌ها در موردش حرف و حدیث و حاشیه درست می‌کنند!»
 
او ادامه داد: «نکته مهم این است که حمید درخشان به صادقیان اعتقادی ندارد به همین دلیل او در پرسپولیس نیمکت‌نشین شده است. وقتی درخشان اعتقادی به پیام ندارد چه کاری از دست او ساخته است؟ من هم چنین وضعیتی در ذوب‌آهن داشتم و گل‌محمدی اعتقادی به من نداشت. به ‌هر ‌حال مربیگری سلیقه‌ای است ولی امیدوارم پیام تمرکزش را روی چند بازی آینده بگذارد تا این فصل تمام شود. امیدوارم صادقیان برای فصل بعد تصمیم خوبی بگیرد.»
 
مسلمان در مورد برد تیمش مقابل استقلال تصریح کرد: «یکی از جذاب‌ترین و زیباترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم و هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به برد در زمین به نمایش گذاشتند و حضور هواداران به زیبایی این بازی کمک زیادی کرد. ما مدیون حضور هواداران و تشویق بی‌وقفه آنها هستیم.»
 
مسلمان درباره این برد که فولاد را بار دیگر به جمع مدعیان رساند گفت: «امتیازات بدی را در هفته‌های گذشته از روی بدشانسی و عدم استفاده از موقعیت‌های‌مان از دست داده بودیم و اگر در تمام بازی‌ها مثل دیدار با استقلال به میدان می‌رفتیم مطمئناً اکنون اختلاف امتیاز ما با صدر جدول اینقدر نبود.»
 
او خاطرنشان کرد: «اکنون 6 هفته پیش‌رو داریم و باید برای به‌ دست‌ آوردن 18 امتیاز آینده نهایت تلاش‌مان را به کار بگیریم. مطمئناً در صورت به‌ دست ‌آوردن امتیازات جدی‌ترین مدعی قهرمانی خواهیم بود و این‌گونه فصل را به خوبی به پایان می‌رسانیم. ما برابر نفت تهران یکی از فینال‌های حساس لیگ را در پیش داریم و باید حساب‌شده وارد زمین شویم. این یکی از شانس‌های بزرگ ما برای رسیدن به بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست و ما این شانس را از دست نخواهیم داد.»


ویدیو مرتبط :
پیام صادقیان و دوست عتیقش محسن مسلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دفاع تمام‌قد از میراث ‌احمدی‌نژاد دوربرگردانهای جدید را نابلدها ساختند



 

 

 

دفاع تمام‌قد از میراث ‌احمدی‌نژاد دوربرگردانهای جدید را نابلدها ساختند

 

 

حمید بهبهانی در مورد حذف برخی دوربرگردانهای پایتخت گفت: دوربرگردانهای قدیمی هیچ مشکلی ندارند و سبب کاهش ۴۰ درصدی ترافیک شده اند اما دوربرگردانهایی که در زمان مدیریت جدید شهرداری توسط کار نابلدها ساخته شده اند باید حذف شوند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، حذف دوربرگردان ها در پایتخت که بیست روز پیش توسط معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران مطرح شد بازتابهای فراوانی داشت. از موضع گیری دبیر شورای عالی ترافیک که در واکنش به این اقدام پیشنهاد حذف تونل توحید را داد تا اعضای شورای شهر تهران که خواستار اصلاح سخنان معاون شهردار شدند.

هر چند جعفر تشکری هاشمی در جلسه شورا اعلام کرد: حذف تمام دوربرگردان ها منظور وی نبوده است اما در مصاحبه اش در یکی از روزنام های صبح تاکید کرد تا آخرین دوربرگردان تهران حذف می شود.

با حمید بهبهانی وزیر راه سابق و معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در زمان مدیریت احمدی نژاد که گفته می شود طرح احداث دوربرگردانها ابتکار وی بوده به گفتگو نشسته ایم. او از میراثی که برای شهر تهران گذاشته است دفاع می کند.

برخی معتقدند احداث دوربرگردان ها در شهر تهران طرحی غیرعلمی بوده و منجر به بروز حوادث رانندگی در سطح شهر شده است نظر شما در این رابطه چیست؟

این موضوع شبیه این است که کسی را کشته باشند و آن وقت بپرسیم چرا کشتید؟ من به تازگی در این رابطه با آقای بیادی صحبت کردم. وی گفت برخی خارج از مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک این مباحث را مطرح می کنند و قصد شکرآب کردن رابطه شهرداری و دولت را دارند.

موافقان حذف دوربرگردان ها می گویند تنها در ایران از دور برگردانها استفاده می شود؟

بله ایران اولین کشوری است که طرح دوربرگردان ها را مطرح کرده است چرا ما نباید اولین باشیم. همیشه کشورهای دیگر پیشرو بوده اند و یکبار هم ایران پیشرو بوده است. یک بار هم ما طرح هایمان را بسته بندی کنیم و برای سایر کشورها بفرستیم. من خودم به درخواست فرانسه برای توضیح این طرح به این کشور سفر کردم و در خصوص دوربرگردان ها توضیح دادم. در خصوص دوربرگردان ها ۲۰ مقاله علمی منتشر شده است و کاملا مستند و علمی است. همچنین برای اجرای این طرح پژوهش های زیادی انجام شده اما مردم بهترین پژوهش هستند و رفع مشکل ترافیک را با وجود این دوربرگردان ها حس کرده اند. البته در آن مقطع زمانی بین ۳۰ تا ۴۰ درصد مشکل ترافیک تهران با دوربرگردان ها حل شد.

در آخرین جلسه شورای شهر مطرح شد که برخی از دوربرگردان ها که حادثه خیز هستند حذف می شود. مگر مطالعه ای در خصوص جانمایی این دوربرگردان ها انجام نشده که اکنون مسئولان شهری در صدد حذفشان هستند؟

بله برخی از این دوربرگردان ها غیراستاندارد است وانهم دوربرگردان هایی که در دوره کنونی مدیریت شهرداری ساخته شده است. در این دوره تعداد زیادی دوربرگردان ساخته شد که بخشی مربوط به متخصصان قدیم است که استاندارد و اصولی است اما زمانی که تازه کارها و کار نابلدها آمدند این دوربرگردان ها به صورت غیراستاندارد ساخته شد. در حال حاضر در تمام شهرهای مازندران این دوربرگردان ها در حال ساخته شدن است.

خذف این دوربرگردان ها را علمی می دانید؟

بیشتر این خذف ها به دلیل احداث خطوط BRT است.

دبیر شورای عالی ترافیک ماهیت حذف دوربرگردان ها را سیاسی می داند، شما این موضوع را قبول دارید ؟

شما بهتر می دانید. کار ما کار گل است. به ماهیت حرف ها توجهی نمی کنیم.

خانم احمدی نژاد هم در اظهار نظری اعلام کردند چون این طرح در زمان شهردار بودن رئیس جمهور بوده است ماهیتی سیاسی دارد؟

همین طور است، دقیقا خانم احمدی نژاد درست می گویند. مطرح کردن این موضوع ریشه در موضوعات سیاسی دارد.../مهر