ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دفاع تمام قد قلعه نویی از جاسم کرار!


سرمربی تیم استقلال گفت: «بچه های استقلال علاقه زیادی به کرار جاسم دارند.»

جام نیوز: امیر قلعه نویی درباره حواشی به وجود آمده توسط کرار جاسم اظهار داشت: «درست است که کرار باید مسائلی را رعایت کند اما شیطنت هایی هست که او را اذیت می کنند. کرار فوق العاده آدم با معرفتی است و همه بچه ها او را دوست دارند. من این را کاملا دریافته ام که کل بچه های تیم علاقه زیادی به کرار دارند.»

وی افزود: «من بودم که کرار را به فوتبال ایران آوردم. شرایطی پیش آمد که بعد از دو، سه سال دوباره برگشت. فکر می کنم خودش باید به خودش کمک کند. من هم خیلی با او صحبت می کنم.»


ویدیو مرتبط :
گلایه قلعه‎نویی از برخورد با کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دفاع تمام قد باشگاه استقلال از قلعه‌نویی پس از اظهارات علیپور/ به زودی مشخص می‌شود که چه کسانی با نقاب دین، بر زشتی‌ها، تهمتها و الودگی‌ها اضافه کردند



اظهارات علیپور علیه امیر قلعه‌نویی ,واکنش استقلال به حرف‌های علیپور

دفاع استقلال از قلعه‌نویی پس از اظهارات علیپور

پس از اظهارات دبیرستاد منشور اخلاقی علیه امیر قلعه‌نویی، باشگاه استقلال به این حرف‌ها واکنش نشان داد.

 در این بیانیه آمده است: بدون تردید دلیل افزایش بدگویی‌ها و شایعه پراکنی های این گونه افراد، مسائل مطرح شده درباره عملکرد آقایان در جلسه اخیر کمیسیون اصل نود است.

پیرو اظهارات امروز حجت الاسلام علیپور در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد:

١ - آقای قلعه‌نویی، سرمربی تیم استقلال بدون شانتاژ رسانه‌ای و فرهنگ منسوخ شده بگم بگم‌های معروف، پیگیر شکایت و ابهاماتی است که درباره آقای علیپور وجود دارد و در صورت موافقت نهادهای مرتبط، اطلاعات لازم در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

٢ - بازی با کلمات و استفاده از اصطلاحاتی مانند سیل و تاریکخانه بیشتر شبیه جریانی در ورزش است که در سالهای گذشته مدام می‌خواست فاش کند و بازماندگانش همچنان این عادت ناپسند را ادامه می‌دهند.

زمانه این ادعاها به پایان رسیده و به زودی مشخص می‌شود که از جام جهانی ٢٠٠٦ تا به امروز چه کسانی با نقاب دین، نه تنها بر زیبایی‌ها و فوتبال پاک نیفزودند بلکه بر زشتی‌ها، تهمتها و الودگی‌ها اضافه کردند.

3 - بدون تردید دلیل افزایش بدگویی‌ها و شایعه پراکنی‌های این گونه افراد، مسائل مطرح شده درباره عملکرد آقایان در جلسه اخیر کمیسیون اصل نود است.

 

علیپور امروز گفته بود به بحث‌هایی که درباره امیر قلعه‌نویی وجود دارد ورود خواهد کرد؛ صحبتی که با واکنش سرمربی استقلال روبه‌رو شد و گفت که حرف‌های علیپور نشان می‌دهد او راهش را به "درستی" طی می‌کند. /ایسنا