ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دفاعیه هراتیان در قبال ادعای کی روش / عکس



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,هراتیان

رئیس مرکز منتخب پزشکی فیفا در ایران نامه ای که از سوی فیفا دریافت کرده را منتشر کرد.

به گزارش کاپ، زهره هراتیان، رئیس ایفمارک بعد از اینکه کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی اعلام کرد حکومت او بر این مرکز تقلبی است، حکمی که از سوی فیفا دریافت کرده را منتشر کرد. البته به نظر می رسد سرمربی پرتغالی معتقد است از همان ابتدا نباید هراتیان این حکم را دریافت می کرد.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,هراتیان

 


ویدیو مرتبط :
تغییر موضع مایلی کهن در قبال کی روش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: موضع وزارت ورزش در قبال کی‌روش


موضع وزارت ورزش و جوانان بر این اصل است که فدراسیون فوتبال در خصوص مذاکره با کی‌روش قصد بازی دادن وزارتخانه، مردم و این مربی پرتغالی را داشته است.

خبرگزاری تسنیم: پس از اینکه کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری دچار مشکل شد، صحبت‌های زیادی به میان آمد و برخی رسانه‌ها، هواداران و ... افراد یا نهادهای خاصی را عامل اصلی این مشکل می‌دانستند.

 یکی از نهادهایی هم که عنوان می‌شد با ماندن کی‌روش در تیم ملی مشکل دارد، وزارت ورزش و جوانان بود اما حالا و پس از ابقای سرمربی پرتغالی تیم ملی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش موضع این وزارتخانه را اعلام کرده است.

مازیار ناظمی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار مطلبی که عکس آن در زیر آمده نوشته است: «واقعیت این است که کار کی‌روش و کفاشیان تمام شده بود. آن چیزی که کی‌روش را ماندگار کرد اعتماد به نماینده وزارت بود. دلیل این کار ما هم روشن است. منافع فوتبال ملی و خواست مردم... به نظرم فدراسیون از امروز لیوان عادل! راواقعی‌تر و محکم‌تر بگیرد و به دنبال بازی‌های گذشته با وزارت و مردم و کی‌روش نباشد».

موضع وزارت ورزش در قبال کی‌روش و فدراسیون